Dzisiaj kr贸tko ;)
馃挦
Narysowa艂am kropelk臋 wody.
Mo偶e nie m贸wmy o tym ,偶e moi rodzice nawet nie zgadli ,co to jest.
Mo偶e powiedzmy ,偶e narysowa艂am to przed feriami ,w jakie艣 20 minut ,w臋glem i bia艂膮 kred膮 w kredce (Ha ,dzisiaj zanios艂am do szko艂y t臋 kred臋 i zrobi艂am furor臋 xD),z pomoc膮 wiszera.
Rysowa艂am na kartce A4 ,takiej z drukarki ,ale po obci臋ciu ma jakie艣 wymiary 10cm x 20cm.
A tu takie uj臋cie z boku ... ^
Hah ,ja naprawd臋 nie wiem ,co robi膮 te coloursofty w tle ;P.
Wygl膮da tak ,jak na zdj臋ciu powy偶ej : ^
O ,a tutaj macie wideo na kt贸rym si臋 wzorowa艂am ;) ^
Oczywi艣cie moje wysz艂o du偶o ciemniejsze ;//.
Neylaa i Juka3002 chcia艂y zobaczy膰 du偶ego ba艂wana ,wi臋c go wstawiam xD !
Niestety ju偶 si臋 prawie ca艂y stopi艂 ;c !
Wreszcie zadowolona z podpisu :
Dzi臋kuj臋 Neylii ,kt贸ra regularnie ogl膮da moje bazgro艂y i zawsze zostawi po sobie 艣lad w postaci komentarza.
Nie mam na posty czasu ,i mo偶e dlatego jestem taka rozgoryczona (?) ,bo naprawd臋 nie mam czasu ,a mimo to pisz臋 i czasami mam ochot臋 zobaczy膰 ,偶e kto艣 to przynajmniej przeczyta艂.






Od razu wiedzia艂am, 偶e to kropla wody ;) Wysz艂a Ci bardzo fajnie. W og贸le w臋glem to dodatkowy + bo trudniej si臋 rysuje takie rzeczy. Te偶 kiedy艣 chcia艂am spr贸bowa膰 ale jakos zawsze znajde cos innego do narysowania. Ogl膮dam Tw贸j ka偶dy post, ale niestety czasem nie komentuje :/
OdpowiedzUsu艅Dzi臋kuj臋
Usu艅Mi艂o wiedzie膰 ♥
Chocia偶 ty pozna艂a艣 :)
Te偶 pozna艂am :D I te偶 czytam wszystko tylko czasami jestem zbyt leniwa by pozostawi膰 po sb 艣lad xDDDD
Usu艅Oj , ty leniu ! xDDD
Usu艅Fajna ta kropka wody :)
OdpowiedzUsu艅A ba艂wan jest super! :D
Dzi臋ki ;D
Usu艅