Cześć dzisiaj chcę wstawić nowy turotial tym razem jest to praca na konkurs u Modnisi014 ,,Wymarzona Praca".
1)Wybieramy szkic. Ja wybrałam ze szkicownika lillalou party taką w warkoczach (na zdjęciu nie za bardzo widać).
2) Zaczniemy od naszkicowania głowy konia. na rysunkach dobrze widać jak więc nie będę pisać tylko pokarzę wam zdjęcia.

3)Gdy narysujemy już głowę konia dorysowywujemy mu ciało i nogi.

4)Następnie dodajemy detale na głowie konia i na jego ciele, szkicujemy strój na modelce.


5) Grzywę kolorujemy za pomocą czarnej i brązowej kredki. Tak samo postępujemy z ogonem.

6)Ciało konia delikatnie malujemy , jasno brązową kredką, następnie obrysowywujemy kontury ciemnym brązowym.
7) za pomocą ciemno brązowej kredki cieniujemy ciało i łeb pamiętając o kantarze i lejcach. Na czole konia rysujemy za pomocą korektora gwiazdę. Kantar i lejce poprawiamy czarnym żelopisem.


8) Przechodzimy do koszuli, żeby wykonać fajną fakturę koszuli postępowałam tak jak dampirka1310, a mianowicie pokolorowałam koszulę wypisanym długopisem. Górę koszuli pokolorowałam na zielono a resztę pozostawiłam białą. Do tego niebieskie spodenki i kozaczki a"la kowbojki. Za pomocą wypisanego długopisa zrobiłam taką kratkę na butach jak i na kapeluszu.



9)Wykańczamy modelkę malując skórę włosy i robiąc makijaż.

10) Tło zrobiłam za pomocą wiórków od zielonej świecowej kredki bambino, rozcierając ją chusteczką.
trawę narysowałam kredkami.Niebo zrobiłam w ten sam sposób co trawę tylko , że  użyłam niebieskich wiórków.


I PRACA GOTOWA.mam nadzieję że pomogłam jeżeli czegoś dobrze nie wytłumaczyłam to mam nadzieję, że zdjęcia rozjaśnią sprawę:).

1 komentarz :

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka