Wywiad z Truskawkaaa15

1)Jak masz na imię? 
Agata Smile 
2)Ile masz lat? 
rocznikowo 14 Very Happy 
3)Od ilu lat projektujesz? 

4)Jaki masz nick na tm i ll? 
Tm: Truskawkaaa15 LL: Chantalll 
5)ILe masz szkicownikow z ll i tm? 
spoooro XD po kilkanaście z każdej firmy Very Happy 
6)Jaka jest tw ulubiona top modelka? 
Lexy i Miju 
7)Masz rodzenstwo? 
mam siostry dwie Very Happy 
8)czy masz swoja ulubiona prace na tm jesli tak to jaka? 
http://www.top-modelki.com/studio/projekt/jezioro-labedzie.-25880.html 
http://www.top-modelki.com/studio/projekt/pastel-goth--26768.html 
9)Kto jest twoja idolka na tm? 
dampirka1310, Martine037, k@rolin@66 Very Happy 
10)Twoj ulubiony kolor? 
fioletowy, biały, czarny 
11)Ulubiona ksiazka? 
wszystkie z serii To Ja Lucy Smile 
12)Masz bloga, jesli tak podaj adres? 
agly-blog.blogspot.com Smile i http://truskawkaaa15.tumblr.com/ 
13)jak sie zaczela tw przygoda z projektowaniem? 
od małego uwielbiałam kolorować ( z resztą do tej pory to kocham Very Happy) znalazłam reklamę ze szkicownikami, odrysowywałam od ekranu szablony i malowałam Very Happy 
14)kto cie inspiruje? 
w projektowaniu to boemzie ( z deviantart) 
15) I czy nie zameczylam cie za bardzo? 
chyba nieee XD 



KILKA JEJ WSPANIAŁYCH Prac
Stara praca.
Cleo - dla K@roliny66
Pastel Goth
Jezioro Łabędzie.
Na top-model.biz
Na konkurs TOP model...
Dawka Lilla lou
JUŻ NIEDŁUGO WYWIADY Z INNYMI ŚWIETNYMI PROJEKTANTKAMI :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka