Nowy- stary szkicownik :)

Hejka ;) Dzisiaj pokarzę wam mój nowy szkicownik coprawd dostałam go ju ż dosyć dawno ;) przepraszam że nie wstawiłam wcześiej
Okładka: przod 
tył:

Wewnątrz:

Pzykładowe pozy:









Mnie najbardziej się podoba 1,3 i5


Szkicownik ma sześć różnych póz, po dwie na stronie. 


PLUSY


-dużo kartek
-dynamiczne, lecz łatwe do projektowania pozy
-jest dość tani w porównaniu do innych szkicowników TM
-jest estetycznie wykonany
-można go ze sobą zabrać w wiele miejsc, jest poręczny


MINUSY


-mała ròżnorodność modelek


Jak widać, plusów jest więcej! Polecam wam ten szkicownik.
Teraz szkice z tego szkicownika:



No i moje bohomazy  w tym szkicowniku:






I co wy na to ? Podoba wam się ten szkicownik?  A  może już go macie? XD

3 komentarze :

  1. Ja mam. Czy miałabyś coś przeciwko, gdybym narysowała taki sam projekt jak ten z Elsą i Anną?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bo mam w planach zrobić sr tego projektu ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka