Nagroda od Lilla Lou


          Hejka kochani!  W środę przyszła do mnie paczka z nagrodą od Lillalou za zajęcie I miejsca w konkursie ,,Odpowiedz na pytania i wygraj! :)". Wybrałam ten zestaw , ponieważ bardzo mi się spodobał.

                         ZESTAW_2a_30
A o to moja odpowiedź:


Wyobrażam sobie zawód projektanta mody , jako zawód osoby ekstrawertycznej, otwartej na świat , na ludzi i na nowe wyzwania. Projektant mody , w moim mniemaniu, inspiruje się prawie wszystkim , co go dookoła otacza. Nawet zwykły kubek, nieistotny pyłek potrafi sprawić, że taki dyktator mody, zaprojektuje kolekcje , która powędruje nawet do samej stolicy mody- Mediolanu. Dla mnie projektant mody jest artystą - malarzem, który swoje projekty przelewa na tkaniny .Tworzy on zwiewne i wygodne Prêt-à-porter , jak i wspaniałe , mega fantastyczne kreacje , które nazywane są dziełami sztuki-Haute couture. Dzięki takiemu projektantowi mody każdy może odnaleźć swój jedyny i niepowtarzalny styl, ponieważ każdy z nas czuję potrzebę wyróżniania się z tłumu i bycia jedynym w swoim rodzaju.

Odpowiadając na pytanie - Kto jest moją inspiracją? - jednomyślnie stwierdzam, że jest nią sama Gabrielle Bonheur Chanel znana bardziej pod swoim pseudonimem jako Coco Chanel - kobieta , która zapoczątkowała ,, erę " małej czarnej. To jej projekt inspirują mnie do działania. Coco chanel ceniła sobie prostotę i wygodę dzięki czemu niektóre kobiety do tej pory noszą ubrania przez nią zaprojektowane. Chanel była przez sześć dziesięcioleci ikoną paryskiej haute couture. Przeprowadziła ona ,,modową reolucję" . Projektowała modę damską promując ubrania o prostych sportowych fasonach oraz suknie pozbawione ozdób. Coco Chanel jest dla mnie kobietą, która w swoim życiu zrobiła naprawdę wiele- pomijając już jej ,,modową rewolucję"- wyprowadziła ona linię własnych perfum, była założycielką paryskiego domu mody ,,Chanel", projektowała również kapelusze. 
Moja idolka twierdziła ,że ona nie projektuje mody ale tworzy sztukę, świadczą o tym jej słowa:,,Moda- to co dziś ładne , ale za kilka lat będzie brzydkie . Sztuka to , co dziś brzydkie ale za kilka lat będzie ładne".Jest to moje życiowe motto i to tym kieruję się projektując lub rysując. To Coco Chanel pobudza moją wyobraźnię i pomaga tworzyć nie modę, ale sztukę.:)
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was na śmierć. Dobra to teraz przechodzimy do tego co było w paczce:
1. Segregator LillaLou Spiders:
 2.Szkicownik Elegance:
 3.Szkicownik Fashion:
 4.Szkicownik Party:
5.Szkicownik Biżu: 
6.Szkicownik Make-up Casual: 
6.Dyplom: 

SZKICOWNIK LILLALOU SPIDERS COLLECTION





 Kilka zdjęć segregatora:



 
Segregator zmieści format A4. Bardzo podoba mi się oprawa graficzna tego segregatora ;). Jak dotąd nie widzę żadnych wad tego szkicownika;)
Dyplom od Lillalou

 Szkicownik Make-up Casual
Ten szkicownik jest świetny. zawiera mnóstwo szablonów i ma świetne przykładowe stylizacje.
Kilka zdjęć tego szkicownika:)
















 Szkicownik Biżu
 W szkicowniku jest mnóstwo szablonów do projektowania biżuterii , bardzo mi się podoba, ponieważ można samemu projektować zawieszki, kolczyki , bransoletki i naszyjniki, zresztą co będę się rozpisywać sami zobaczcie;)
















Szkicownik Party 
 Ten szkicownik to nowsza wersja poprzedniego ,,Party" . W tym szkicowniku modelki są bardzo smukłe i szczupłe . Jest ich bardzo  dużo. Szkicownik zawiera śliczne przykładowe stylizacje i na samym początku jest bardzo fajna szkoła rysowania ;). Oprócz tego szkicownik zawiera 2 plakaty.













 Szkicownik Fashion
 W tym szkicowniku modelki są bardzo smukłe i szczupłe . Jest ich bardzo  dużo. Szkicownik zawiera śliczne przykładowe stylizacje i na samym początku jest bardzo fajna szkoła rysowania ;). Oprócz tego szkicownik zawiera 2 plakaty.























Szkicownik Elegance
 


Ten szkicownik już mam więc do recenzji zapraszam tutaj ♥KLIK♥





Jestem bardzo zadowolona z tej paczki , bardzo mi się ona podoba. Szkicowniki Party, Elegance i Fashion niestety zawierają takie same szablony modelek ;(
Mam nadzieję, że nie zanudziliście się czytając tego posta :) Pozdrawiam marina1999@ ;)
                                               

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka