WYNIKI!

                                                                     Hejka Kochani !
 O to wyniki mojego konkursu ;)
( widzę te błędy ale to przez te czcionkę ;/////)

Długo się biłam z myślami kto powinien dostać pierwsze miejsce więc są dwa I  miejsca :)
I miejce:
Rainbowpeace 
Bardzo spodobał mi  się sam pomysł . wygląda trochę jak matka natura ;)
Naprawdę super ;)
NAGRODA:
-dedyk na dowolny temat wybierany przez zwyciężczynie,
-dodanie do ulub.
-ocena wszystkich projektów  na 10,
-wywiad na blogu,
-możliwość stworzenia szkoły rysowania na moim blogu ;)( jak ktoś chce ),
Na konkurs
I miejsce :
marmurka_art
Tematyka Haute couture idealnie zrozumiana xd

plus do tego boski wykon ;)
NAGRODA
-dedyk na dowolny temat wybierany przez zwyciężczynie,
-dodanie do ulub.
-ocena wszystkich projektów  na 10,
-wywiad na blogu,
-możliwość stworzenia szkoły rysowania na moim blogu ;)( jak ktoś chce ),

            Haute Couture-Królowa Kwiatów
II miejsce :
zosik_1i2
Super  pomysł !!! Bardzo oryginalna praca i ładne i staranne wykonanie :)
NAGRODA:
- dedyk na temat wybrany przez zwyciężczynie ( jeszcze jeden Ci wiszę XD pamiętam :))
-dodanie do ulub.
- ocena 1.  strony w portfolio ,
-wywiad na blogu,
-możliwość stworzenia szkoły rysowania u mnie ;)

                       
III miejsce :
deldar
ciekawa góra sukienki i piękny wykon :)
NAGRODA:
- dedyk na temat wybrany przez zwyciężczynie ( jeszcze jeden Ci wiszę XD pamiętam :))
-dodanie do ulub.
- ocena 10 projektów w portfolio ,
-wywiad na blogu,
                                     Królowa Kwiatów
WYRÓŻNIENIE :
GlamOlka
naprawdę cudowna stylizacja, ale trzeba trochę jeszcze popracować nad cieniowaniem ale tak to super
NAGRODA:
-dedyk (ja wybieram temat)
-dodanie do ulub.
- ocena 10 projektów w portfolio ,
                                      kwieciste lato
Prace były naprawdę super szkoda że nie wszyscy co się zgłosili wysłali mi swoje prace :( podawajcie tematy dedykacji na razie siedzę w domu bo jestem chora więc mam trochę czasu :)
To tyle pozdrawiam :)

6 komentarzy :

  1. Zdrowiej :* Bardzo Ci dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, bardzo dziękuję! :D Bardzo się cieszę z drugiego miejsca! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, bardzo się cieszę :-)
    deldar

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad iszkoła rysowania na własnym blogu brzmi ciekawie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciii.... XD nie mogłam nic wymyślić jako,że zajęłaś pierwsze miejsce pozwalam ci wybrać sobie nagrodę xp

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka