Newsy #2

Cześć wszystkim!
Pewnie zauważyliście już nowy szablon! :)
Ja go zmieniłam, ale nie ja go stworzyłam.
Stworzyła go bardzo utalentowana dziewczyna i z całego serca polecam jej blog: http://www.blokotek.pl
Podoba się Wam?
Czyli  http://brzoskwiniowy-blokotek.blogspot.com/

Oprócz szablonu zmieniłam opis Maryli (reklama galerii wix.com), usunęłam "Co modnego w tym tygodniu?" , bo mimo edycji zawsze wyświetlało się 10 postów; i dodałam formularz kontaktowy oraz miejsce na zaznaczenie reakcji. No i trochę zmienił się układ. Jest teraz bardziej przejrzysty. :)
Blog był przez chwilę niedostępny z powodu edycji ;)!

I jeszcze jedna sprawa:
#POMOCY

Niedawno czyściłam komputer i oczywiście musiałam zalogować się na konto google.
Zalogowałam się i weszłam na bloga. A on mi pokazuje, że jestem niezalogowana!
Zamiast "Nowy post" i takie tam wyświetla się "Zaloguj się" itp...
Wylogowałam i zalogowałam raz jeszcze: to samo.
Ciekawe:  Kiedy klikam na ikonkę bloggera (na pasku nawigacyjnym) to wyświetla się strona bloggera z moimi blogami. - Tylko tak mogę stworzyć nowy post i edytować ustawienia.
No i dlatego, że na stronie głównej wyświetla się, że jestem niezalogowana, to nie mogę pisać komentarzy z konta google - odświeża stronę!
Próbowałam to naprawić:
- usuwałam pliki cookie
- grzebałam w ustawieniach
- edytowałam kod HTML:
- usuwałam, to co może szkodzić i jest niepotrzebne
- dodałam to, co może pomóc.
I co? I...guzik z pętelką.

Proszę o pomoc!!!
Jak to można naprawić???

Piszcie komentarze! :)

Dobranoc :)
P.S. Zapraszamy do udziału w wyzwaniu!



 

2 komentarze :

  1. Zlikwiduj tylko te okrągłe obrazki w postach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom też mi się nie podobają ;/
      Piszę z tabletu i tu jakoś mogę dodawać te kometarze, ale na komputerze nie da rady....

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka