Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany ;)

Hejka Kochani !
♥♥♥♥♥
Po tytule możecie wnioskować,że na moim blogu jest prowadzony remont ;)
Skoro blog jest o moich pasjach postanowiłam dodać jeszcze zakładki dotyczące czegoś co kocham od dziecka - KONI ;)
♥♥♥♥♥
Pojawiło  się kilka nowych stron i jeszcze kilka prawdo podobnie się pojawi ;)
Mam do was pytanko wie ktoś może jak zmienić wygląd menu na blogu ? Mam z tym problem i nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji ;/
A teraz jeszcze taka sprawa jutro prawdo podobnie przyjdzie moja figurka konia z Collecty ;)
Jej zdjęcie możecie oglądać w nagłówku ;)
♥♥♥♥♥
Więc teraz od kilku dni zajęłam się budową stajni aby przywitać nowego gościa ;)
Niedługo pojawią się zdjęcia ;) chyba że będzie tak okropne,że wstyd będzie gdziekolwiek to umieścić ;)
♥♥♥♥♥
I ostatnia już dzisiaj rzecz ;)
Pytanie do wszystkich projektantek z Top Model , które dostały wyróżnienia w konkursie strój dla Liv.
Macie już te długopisy , bo mi jeszcze nie przyszły a wysłano listem zwykłym 18 czerwca więc już dawno u mnie powinny być :/
♥♥♥♥♥
To tyle na dzisiaj do następnego posta Marina  ;)

1 komentarz :

  1. Mi tak ;D Wejdż na pocztę TM i odpisz ;)
    marmurka_art

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka