Inspirowane różą

Hejka Kochani !
Wczoraj jadąc na wesele w samochodzie zrobiłam zdjęcia kwiatka,który miałam wręczyć Młodej Parze :) . Tak mi się spodobały te zdjęcia,że aż zainspirowało mnie to do namalowania projektu i  wykonania dla was tutorialu . A więc bez zbędnego gadania zapraszam do oglądania ;)
Tradycyjnie zaczynamy od szkicu.

Tutaj macie przykłady jak malować różyczki
















Zielonym jasnym długopisem za pomocą pojedynczych kresek malujemy włosy.

Kolorujemy je jasno zieloną kredką a następnie ciemno zieloną.

Malujemy skórę.
Robimy makijaż 
Malujemy falbankę na sukni
Tył sukni malujemy jasno fioletową kredką a potem przyciemnijmy fioletową

Górę malujemy na ciemny róż
Poprawiamy kontur róż na gorsecie i malujemy je na różowo

Malujemy róże na nodze,ręce, w ręku i we włosach. podpisujemy się 
I PROJEKT  GOTOWY! ;)
Życzę powodzenia w rysowaniu i już się z wami żegnam do zobaczenia w następnej szkole rysowania ;)
Pozdrawiam marina1999@

1 komentarz :

  1. Masz już długopisy fantasy od TM?Mi już przysłali :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka