Nagroda od TopModel

                                                                    Hejka Kochani :)
Dzisiaj z utęsknieniem siedziałam w oknie i wyglądałam listonosza , aż nagle patrze i jest w końcu przyszedł listonosz . A teraz zobaczcie  na co tak długo czekałam , a co mi przyniósł listonosz ;)
Przepiękny szkicownik Fantasy Model, który ma 36 kartek do projektowania i 6 kartek z przykładowymi stylizacjami i od początku był moim wielkim marzeniem , a teraz kto mi powie ,że marzenia się nie spełniają ;)
Poniżej znajdziecie zdjęcia tego boskiego szkicownika :)
Przykładowe stylizacje :)












Brokatowe naklejki *.*




I na koniec szablony z tego szkicownika ( kiedyś dorzucę szablon amazonki bo teraz zdjęcie mi się zepsuło :()




Szkicownik wysokość ma taką samą jak kartka A4 jednak jest odrobinę szerszy. duży rozmiar umożliwia ładniejsze i dokładniejsze rysowanie projekt ów. Jeżeli chcecie to mogę zrobić szkołę rysowania jakiegoś projektu w tym szkicowniku ;)
Ja się już z Wami żegnam . Papa ;*
PS  w następnym poście wyjaśnię dlaczego zmieniłam adres i  tytuł bloga.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ij eszcze na koniec taka bardzo ważna sprawa . Chciałam bardzo przeprosić Dampirkę za kopiowanie postów z jej bloga .Nie powinnam tego robić i jest mi bardzo żal z tego powodu dlatego chciałam Cię Dampirko przeprosić . Pozostaje tylko pytanie czy przyjmiesz moje przeprosiny?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka