na wakacje xD

ejka dzisiaj post na szybko bo muszę wracać do nauki :/ . A więc bez zbędnego przedłużania ;)
Pokaże wam dzisiaj jak narysowałam ten o to projekt:
Natchnęły mnie nadchodzące wakacje , ( jeszcze tylko z 10 dni xD )
1) Zaczynamy na początku od szkicu:

2)Potem cieniujemy skórę kolejno pomarańczową , jasną brązową i ciemno brązową kredką firmy bic.



3) Do namalowania włosów potrzebujemy kredek przedstawionych na poniższym zdjęciu:

Zanim zaczniemy malować włosy różowym długopisem zaznaczamy opaskę .

Kontur włosów poprawiamy najciemniejszym odcieniem.

Tak samo postępujemy z pozostałymi kredkami potrzebnymi do wykonania naszych włosów.



Teraz robimy makijaż. 

Czarnym cienkopisem zaznaczamy łańcuszek, napis ,, I hope"(Mam nadzieję), bransoletkę, a różowym oprawki od okularów.

Bluzkę najpierw delikatnie cieniujemy siwą kredką firmy ,,Bic"

Przyciemnimy ją szarą kredką ,, Kids Colorino"

A na końcu czarną kredką tej samej firmy.

Ręcznik kolejno malujemy najpierw czerwoną potem bordową a na końcu czarną kredką , Kids Colorino"



 Torbę malujemy karmelowym odcieniem brązu a potem ciemnym brązem.,

 Z tyłu w torebce malujemy buteleczkę z kremem.
 Malujemy buty ( na zdjęciu chyba wszystko widać)
 A teraz spodenki . Na początku zaznaczamy je miętową kredką, potem cieniujemy tym samym odcieniem a następnie powtarzamy tę czynność ale z jasną i ciemną niebieską.


 Przechodzimy do tła . Rysujemy szkic.
 Parasolkę malujemy kredkami widocznymi na zdjęciu , a potem przyciemniłam ją kredkami o ton ciemniejszymi.

 nie wiem jakopisać jak pomalowałam tło mam nadzieję,że zdjęcia wam pomogą.



I tak wygląda gotowy projekt . Mam nadzieję, że się podobało. przyjmuje propozycję na inne tutoriale

Pozdrawiam marina34

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka