Konkurs: Haute Couture ,, Królowa Kwiatów "

Hejka Kochani !
Z racji , że mamy wakacje postanowiłam zorganizować konkurs, który polega na  zaprojektowaniu stroju Haute Couture z obowiązkowym użyciem najprzeróżniejszych kwiatów  dla wybranej top modelki;)



Swoje projekty możecie wstawiać do galerii na LillaLou i TopModel , a pocztą przesyłać mi linki ;)
mój Nick to marina1999@ 
Nagrody to niespodzanki :) nie zdradzam czy wysyłkowe czy też nie ;)
Czas macie od 04.08.2014-26.08.2014roku
do godz 23.59 ;) 
27 sierpnia już nie przyjmuję prac :)
JEŻELI JUŻ SIĘ ZGŁASZASZ KONIECZNIE MUSISZ WYSŁAĆ MI SWOJĄ PRACE , JEŻELI NIE TO PROSZĘ O WCZEŚNIEJSZE POINFORMOWANIE MNIE ;)
Konkurs nie odbędzie się jeżeli nie zgłosi się min. 8 osób :)
Nawet Cico nie mają konta google mogą się zgłaszać bo mam ustawioną opcje ,, anonima ";)
Do wykonania pracy możecie używać zarówno kredek jak i cekinów, wstążek, farb itp.:)

Do konkursu należy się zgłaszać pod tym postem wypełniając formularz:

Nick na TopModel / Lillalou :
Moją modelką będzie:

REGULAMIN;)
1.W konkursie mogą brać udział osoby od 6 do 18 lat
2.Do konkursu należy wysłać min.1 prace ilość max. nie ograniczona
3.Oceniać będę ciekawy pomysł, staranność wykonania,  oczywiście dobrej jakości skan lub zdjęcie 
4.Prace muszą być na szkicach TOPModel lub Lilla lou.




Liczę na to,że wogóle ktoś się zgłosi :) 
Pozdrawiam

2 komentarze :

  1. Zgłaszam się !
    Nick na LL Teens/TM :

    marmurka_art

    Moją modelką będzie modelka LL ,chyba Lillka ;)

    Pzdr ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniam modelkę na Hayden !

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka