Syrenka ;)

Hejka Kochani! :) 
Wymyśliłam dla Was szkołę rysowania syrenki, ale problem polega na tym że sama narysowałam sobie szablon ;p

No to zaczynamy ;)
1.
Tradycyjnie najpierw szkic:) tak naprawdę miała m rysować w szkicowniku ale , że skoczyła mi się taka poza która akurat pasowała do mojej  syrenki , więc postanowiłam ją sobie przerysować . Wy nie musicie sami sobie przerysowywać no chyba że ktoś nie chce iść po najmniejszej linii oporu i podjąć wyzwanie ;p
Najpierw ogólny zarys. Głowa, oczy (moje oczy będą trochę inaczej wyglądały niż oczy modelek Llillalou) od razu rysujemy ogon ( do stworzenia tej syrenki inspirowałam się wyglądem Barbie w ,,Perłowa Księżniczka ").




Szkicujemy oczy i resztę szczegółów takich jak uszy, nos, usta;)


Następnie reszta szkicu, włosy , materiał odchodzący od ogona i płetwa.





2.
Teraz malujemy Skórę najpierw zaczniemy od brzucha naszej modelki . najpierw kremową kredką potem przyciemnimy różową a na sam koniec jasno brązową .

Korektorem zaznaczamy perły odchodzące od stanika .Cieniujemy je ołówkiem.


Teraz stanik, który będzie ombre u samej góry ciemnoróżówy, różowy i miętowy.
Teraz szczegóły. Obramowanie stanika u góry poprawiamy korektorem a następnie konturujemy czarnym cienkopisem tylko nie aż tak dokładnie , o co mi chodzi // wyjaśnię to na przykładzie pereł których konturujemy tylko górę a dół pozostawiamy taki jakim był.  Na staniku robimy też kilka kropek korektorem , możecie użyć brokatu jak kto woli ;)


Z falbanką na ręce naszej modelki postępujemy podobnie jak ze stanikiem.


Dalej malujemy Skórę : ręce, i okolice ramion i szyi tak samo jak wcześniej brzuch.
Malujemy oczy. Blask w oku poprawiamy korektorem, rzęsy czarnym cienkopisem, oczy mają barwę zielono-niebieską, a cień jest różowo-miętowy.




Skóra twarzy i kryształek na czole .

Włosy, co tu się rozpisywać chyba każdy już wie jak je malować ;) końcówki będą różowo- miętowe warto o tym pamiętać a reszta brązowa.






Ogon podobnie malujemy i cieniujemy jak stanik.





Górna część płetwy będzie miętowa , ale kawałek zbliżający się do dolnej części jest pocieniowany jasno fioletową kredką.


Dolną cześć cieniujemy różowym.


Na koniec domalowujemy ,, kryształki " korektorem
.
Materiał malujemy tak samo jak dolną część płetwy.


I w ten sposób mamy pomalowaną cała syrenkę .


A teraz tło. 
Używam kredek akwarelowych, ale jak ktoś nie ma to może użyć farbek , lub zwykłych kredek i zostawić je takie ;)

Na zdjęciu tego nie za bardzo widać ale całe tło jest niebieskie, fragmęty odchodzące od modelki są pomalowane na różowo , a reszta po niebieskim jest pocieniowana miętową kredką.

Rozcieramy to wodą, czekamy jak wyschnie podpisujemy się i GOTOWE !

Mam nadzieję,żmę się Wam podobało ;)
Mam w planach jeszcze narysować w ten sposób wróżkę i jeśli ktoś chce to mogę zdobić Szkolę rysownia tego projektu :) no chyba ze macie inne pomysły jestem otwarta na propozycję ;)

A teraz coś o czym zapomniałam wspomnieć w moim poprzednim poście , a mianowicie to ,że jak ktoś wykona prac ę według mojego tutorialu ja ją tu opublikuje a więc o to proszę ;
mairim505

catty  night
Nawet nie wiecie jak mi serce rośnie patrzą c na prace wykonane według moich  tutoriali :)
Ale się rozpisałam ;3 
To tyle na dzisiaj . Wytrawialiście do końca ? ;D 
Pozdrawiam







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka