Recenzja najnowszego szkicownika Fantasy Model

 


Już od dwóch tygodni jestem w posiadaniu tego pięknego szkicownika ;D.

Szkicownik Fantasy 7888 TOPModel generacja E

                       




Przykładowe stylizacje:








Z tyłu nie ma żadnej ozdobnej okładki ,tylko instrukcja ,jak publikować projekt (zdjęcie powyżej).
Brokatowe naklejki :




      Szablony (dla marinki ;*)  :

  





Przepraszam ,że bokiem ,ale nie dało się inaczej :/
 I jeszcze to ,co mnie zdziwiło w tym szkicowniku :

1. Brak pozy (szablonu) z uniesionymi nogami ,za to dwa razy poza "baletnicy"  :(

2. Niepodpisane modelki :(

 Ja nauczyłam się rozpoznawać modelki po oczach i ustach ;)
 i już podaję ich imiona:

z uniesionymi nogami - Liv
"baletnica" - Hayden
z podniesionymi rękami - Christy
stojąca - Miju
syrenka - Jenny
chłopak - chyba Mitch ,ale nie jestem pewna ;)

A oto projekt ,który w nim wykonałam ;D  :

To na dzisiaj tyle, niedługo opiszę moją całą kolekcję TM i LL ;)

marmurka_art

2 komentarze :

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka