Moje prace :)

Hejka Kochani!
Mam dla Was 3 KOLEJNE RYSUNKI ;3
Pierwszy to nieudana kopia rysunku mojej idolki Marcysibush
Trochę eksperymentowałam z kolorowym papierem ;)
Nie wyszło wcale aż tak źle :)


Drugi to biały koń wśród róż nie dawno widzieliście WIPa tego rysunku :)



Trzeci to eksperymenty z pastelami .
 

Już kiedyś rysowałam taką żabkę macie porównanie dzisiejszego rysunku z rysunkiem z 2012 trochę chyba jednak podszkoliłam swoje zdolności :)

A jeszcze taka jedna informacja założyłam sobie deviantarta
link do mojego profilu --->http://marylachrostek.deviantart.com/
stopniowo będę dodawała do swojej galerii
                                    nowe i stare rysunki zapraszam ciekawych do oglądania :)
a tu macie moje zdjęcie :)


Planuje jeszcze założyć instagrama i wtedy podam Wam link :)
No to to by było na tyle :) Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka