Recenzja szkicownika Fashion Kids TOP Model

Cześć !!!
Tak , jak obiecałam...
Recenzja !
Szablony są takie ,że można na nich narysować dowolną modelkę ,bo mają takie same oczy. ;)
Mi się chyba najbardziej podoba Hayden ,a Wam ?
Ewentualne pytania ,propozycje piszcie w komach. ;)
 
Okładka :
 Tył :
 Środek :
 Przykładowe stylizacje :
 Louise :
 
 Jenny :
 
 Nyela :
 
 Wszystkie małe modelki :
 
 Candy :
 
 Fergie :
 
 Hayden :
 
 Instrukcja ,jak opublikować projekt :
 Naklejki :
 
 Te są pluszowe !
 Szblony :
Bobaski :
Bobaski ,powiększone :
 Dziewczynki :
Dziewczynki  ,powiększone :
 Dziewczynka :
 Dziewczynka ,powiększona :
 Okładka ,która figuruje w internecie ,ale w realu nie istnieje :
To jest etui na telefon ,które sama zrobiłam (ten zestaw wygrałam kiedyś na innym konkursie).
Wstawiam ,bo marina chciała zobaczyć. ;)
 
Przód :
 Tył :
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
 
 
To jest tabelka skonstruowana przeze mnie przedstawiająca Elsę w różnych wcieleniach.
Wy wybieracie ,które pierwsze odpadną ,oraz zwyciężczynię ;) !
(Zakładam ,żę wygra Elsa Frozen ,ale jestem ciekawa ,która wg was pierwsza powinna odpaść i jak będą odpadać kolejno.)
PISZCIE W KOMENTARZACH ,KTÓRE WCIELENIE ELSY ODPADA ;) !
 
 
To na dzisiaj tyle. ;)
Pozdrawiam.
 
 
 

4 komentarze :

  1. Fajne etui ! Nie rozumiem czemu niechialas go wstawic jest na prawde super ;D. Ale ten szkicownik jest slodki *.* . Jak dla mnie to odpada ostatnia Elsa ta na rozowym tle . ;) Pozdrawiam Marina ( problemy z kontem w razie pytan XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok ;D
    Spoko :) ,jeśli inni się z tobą zgodzą pożegnamy się z panią Walentynką XD
    A etui...tak jakoś się złożyło...ale...najważniejsze ,że w końcu jest ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosik_1i2 napisała mi :
    "Coś mi nie chce wgrać koma , uznaj że napisałam Terra naj a odpada Stella c; "
    Ok , jak nikt inny nie zagłosuje , to odpadną dwie :
    Lovestruck i Stella :)
    Co do Terry , też mi się podoba , ale moim zdaniem wygra Frozen :D
    Tak ogólnie , to podoba mi się jeszcze Aqua i Zephyr =)

    OdpowiedzUsuń
  4. niech odpadnie albo Stella albo Lovestruck :) a naj jest Aqua

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka