Powracam z rysunkami...

Hej !
Przepraszam za moją przerwę na blogu ,ale teraz jestem w pierwszej gimnazjum ,więc mam więcej nauki ;) .

No to zapraszam do oglądania ;) :

Chata
Chata
 Projekt na konkurs manga tm :) Wygrałam !!! Jutro recenzja szkicownika fashion kids na blogu !
 
Hatsune Miku-moja wersja 2
 Jeansowe trampki
 Jeansowe trampki
 
 Jenny baśniowa królowa - było na konkurs ,ale nici :(

Jenny-Baśniowa Królowa
 
 Roszpunka bierze ślub ! Było na konek LL "Ślub jak z bajki" ,ale nic nie zdobyłam  :(
 Ślub jak z bajki ! Jak z bajki o Roszpunce !
 
 My little pony - jelsa. Szykuję jeszcze jedną ,tylko normalną. ;)
My little pony jelsa
 
 
 Śnieżynka - rozjaśnione komputerowo

Śnieżynka
 
 Słonie - rysunek robiony na muzyce w szkole. Już dwóm koleżankom rysowałam takie samo ,bo im się bardzo spodobało. Śmiałam się ,że robię "kopiuj ,wklej" XD
 Słonie

 
 Zima - świecówkami
 
Zima 
Moja Elsa z plasteliny XD 
 Pozdrawiam Was jesiennie ;)
Proszę również o niewchodzenie na post pt. "Mój pierwszy tutorial" ,bo i tak nikt z niego nie korzysta...

 
 

1 komentarz :

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka