Kociaki i autoportret + kilka pytań ;)

Cześć Wszystkim !
W końcu skończyłam kociaki i autoportret i dorwałam się do kompa :D
No to teraz efekty mojej pracy :



Jak Wam się podobają moje  rysunki?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz kilka ogłoszeń ;p
Zrobiłam zakupy w sklepie plastycznym i pomyślałam sobie,że może chcieli byście poczytać moje opinie, recenzje na temat róznych kredek? Co Wy na to jeżeli chodzi o to jakie kredki posiadam to szybki sktrót:
- Koh-i noor Mondeluz
- Faber Castell 
- Lyra
-Bic Evolution i Tropicolors
-Koh-i-noor Polycolor Portrait 

Może pomysł się Wam spodoba .
A odnośnie zakładki ,, Jak rysować..." to mam w planach zrobić tutoriale dotyczące :
- cieniowania skóry ( ćwiczę nową metodę , która bardzo mi się podoba i twarz nawet ładnie wygląda ;) 
- rysowanie poszczególnych części twarzy ( oczy, usta, nos itp.)
- cieniowanie ołówkiem 
- rysowanie włosów
- rysowanie warkocza 

Co mam wykonać najpierw ? A może macie swoje propozycje ? Jestem otwarta na prośby ;)
Pozdrawiam


3 komentarze :

  1. Ja też chciałam zrobić recenzje kredek xD Pewnie pomyślisz ,że to plagiat >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wcale nie przeciez nie masz tych samych co ja xD. A jak tak to mozemy sie umowic ktora jaka robi przeciez nie ma zadnego problemu :)

      Usuń
  2. Rysunki ładnie ale mam jedno zastrzeżenie :P tak jakby zgubił Ci się jeden kącik oka :O hmm wina skanu ?
    Co do notek chętnie pooglądam kredki:D
    Każdej z was:P cieniowanie skóry też się przyda;)
    A co chciałabym zobaczyć? Z pewnością rysowanie zwierząt w szczególności geparda :D i kolorowanie - niby proste ale chciałabym zobaczyć Twoją metodę;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka