Szczypta inspiracji....

Cześć wszystkim !
Ostatnio dużo osób wstawia na blogi ładne obrazki ,to czemu ja nie ? =)
Nie ma to ,jak porcja ładnych obrazków ;D :
Mam nadzieję ,że choć trochę zainspirowałam ;) .
Siedem ostatnich obrazków z bloga tm :) .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Głosowały tylko 2 osoby ;(.
Miały inne zdania ,dlatego musiały odpaść burn i terra .
 PISZCIE W KOMENTARZACH ,KTÓRE WCIELENIE ELSY ODPADA NASTĘPNE  c;  !

Do następnego posta !

10 komentarzy :

  1. Piękne obrazki!
    Myślę, że teraz może odpaść...
    Tempese, ta fioletowa c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem powinna odpaść Elsa Zephyr c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Neylaa , powinna odpaść Tempese

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, przecież Tepese jest spoko, Zephyr gorsza ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tempese jest śliczna według mnie ma odpaść syrena

    OdpowiedzUsuń
  6. odpada Zephyr:))
    Tepese jeszcze zostaje :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm... mam trudny wybór xD
    2 głosy na tempese
    2 na zephyr
    i 1 na syrenę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za tym zeby odpadla tempese , jest taka zwyczajna i nijaka ;). Mysle ze wygra aqua jest sliczna *,* a ja juz ja rysuje :p
    Marina ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka