WYZWANIE RYSUNKOWE

Hejka Kochani!
Od dłuższego czasu zastanawiam się,żeby wziąć udział w jakimś wyzwaniu rysunkowym ( to taki jakby konkurs bez nagród), no ale na razie nie ma  takiego, które by mnie za interesowało dlatego pomyślałam,że sama zorganizuje takie wyzwanie . Chciałabym żeby co najmniej z 15 osób wzięło w nim udział .
No dobra to wyzwanie polega na narysowaniu postaci, krajobrazu, zwierzęcia , bohatera itp. z mojego opowiadania .
,,Tajemnica snu" (link)


No a teraz REGULAMIN :)
1). Organizatorem wyzwania jest aminka tego bloga : Maryla Chrostek :)
Czyli w wypadku jakichkolwiek pytań proszę się zgłaszać do mnie w komentarzach ;)
2.) W wyzwaniu mogą wziąć udział wszyscy zarówno profesjonalni jak i początkujący artyści.
3.) Zasady dotyczące rysunków:
* Technika : dowolna( farby,kredki, ołówek , pastele ,co tylko chcecie ;))
* Styl:jaki tylko chcecie , stuprocentowa dowolność ;)
* Nie można :
- kopiować cudzych prac
- przerabiać zdjęć z internetu
- poprawiać w jakikolwiek sposób swojego rysunku w programach graficznych
- rysować na wydrukowanym zdjęciu

* Należy:
- narysować bohaterów według opisu z opowiadania ale można też dodawać swoje elementy,
- tło nie jest obowiązkowym elementem w tej pracy,
Prace możecie nadsyłać do 20 grudnia 2014 roku. Uważam że każdemu powinno wystarczyć około miesiąca na wykonanie rysunku.
Wszystkie prace wysyłacie mi na email
marylciucha@vp.pl
Należy mnie zawiadomić jeżeli ktoś już wyśle swoją pracę . 
 Z oceną prac postaram się wyrobić do końca grudnia :)
Apeluję do Was o to aby skan/zdjęcie był \o w miarę dobrej jakości .
Każdy może nadesłać tylko jedną pracę . Oczywiście możliwa jest wymiana pracy, jeżeli narysujecie drugą i będzie się Wam ona bardziej podobała niż ta pierwsza już wysłana.


To by było na tyle :)
Liczę na liczny udział w wyzwaniu ;)\
Pozdrawiam 





8 komentarzy :

  1. Hej właśnie czekałam na jakieś wyzwanie na pewno zrobię jakąś pracę
    :)) Niesamowite ile pracy wkładasz w tego bloga :)
    I mam jedno pytanie >w związku z tym że poszukuje kredki> ostatnio natknęłam się na zestaw kredek "Top Model" widzę że się takimi zestawami zajmujesz chcę zapytać czy te kredki używasz, jeśli tak to ... jesteś z nich zadowolona, są one miękkie czy bardziej twarde(jeśli możesz byłabym wdzięczna jeśli porównasz to do twardości ołówka)
    Mam nadzieję że znajdziesz czas na odpowiedz, która strasznie by mi pomogła:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ci odpowiem :))
    Mam kredki tm i kiedyś ich używałam ,ale przestałam. Są twarde ,szybko się łamią. Zostawiają na papierze jakieś dziwne bruzdy xD . Nie polecam .
    Chyba ,że mówisz o jakich innych kredkach TOP Model ,ale ja znam tylko jedne. ;)
    Pozdrawiam i dziękujemy z Mariną ,za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!Chętnie wyślę pracę, zapraszam do obejrzenia mojego bloga i zaprasza też na konkurs którego jestem organizatorką
    http://magictales-truskawka13.blogspot.com/ Truskawka13 z LL ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :)
    to niestety muszę się jeszcze pomęczyć z bic`em. Chociaż nie przepadam za takimi "twardzielami" :D
    Ahh już mam rozrysowany pomysł tylko brać się do roboty tylko czasu mi brak ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) juz Ci marmurka_art odpowiedziala . Kredki TOPModel sa na prawde strasznej jakosci juz o tym dyskutowalam z dziewczynami na forum. Jezeli chodzi o kredki bic'a to dla mnie tez sa za twarde i wgl stosuje je tylko jako podklad albo baze w rysunku, choc znam Pania ktora takie cuda tworzy tymi kredkami , ze masakra *.*. Ja polecam kredki LYRA i KIDS COLORINO na prawde dobre kredki moje ulubione i bardzo tanie za 36 kol lyra zaplacilam ok 30 zl a za colorino za 24 jest ok 11-20 zl ;) . Osobiscie tez lubie miekkie kredki lepiej sie nimi maluje przejscia miedzy kolorami . Mysle ze moze troche Ci pomoglam ;).
      Sorki ze z anonima ale na tel sie nie da na konto google wejsc . Pozdrawiam Marina ;)

      Usuń
  5. @ Marina
    Dzięki z pewnością się za nimi rozejrzę:)), właściwie chciałabym K-I-N Polycolor ale w wszystkich sklepach jakie obeszłam w moim mieście ich nie ma >.<
    I chyba wiem jaką panią nasz na myśli ;) co do anonima nie ma sprawy sama też przez jakiś czas tak pisałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lyra i Faber Castel Polychromos są niezłe. Mam pytanie. Czym różnią się kredki akwarelowe od zwykłych?

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka