Kopciuszek♥

Hej Kochani!
Tutaj rysunek nad którym męczyłam się półtorej tygodnia .







A teraz kilka spraw organizacyjnych :
♥ co myślicie o nowym wyglądzie ? 
Celina zrobiła ankietę w której możecie zaznaczyć czy wolicie kolorowy czy czarno-biały wygląd 
<-------

Mi osobiście ten różowy już zbrzydł , ponad rok się z nim męczę to czas na zmiany :) Zauważyłam ,że Celina też wprowadziła kilka zmian ;) bardzo dziękuję ;* Czarno biały wygląd jest wciąż na topie ( a ja mam ostatnio jakąś zachciankę akurat na te kolory xD wszystko przez to ,że rysuję ołówkami ;D


♥Wykreślanka 
Kilka dziewczyn przysłało mi propozycję ale pomyślałam,że sama też sobie wybiorę ;)

(przy okazji Jabłuszkoo nie chcą mi się pobrać Twoje inspiracje , odpisałam Ci nwm czy widziałaś :))

Czekam do wtorku i tak do następnej soboty postaram się ją wstawić.



♥Wyzwanie rysunkowe

Ostatnio jak zrobiłam to kilka osób wzięło udział może teraz też by ktoś wziął ? Co Wy na to? 
A nad tematem jeszcze pomyśle ale myślałam o czymś bardziej zaawansowanym tzn.
portret,martwa natura, krajobraz, zwierzak czy coś w tym stylu , chodzi o to że skupimy się na realizmie :)
A może wybiorę jakieś zdjęcie i je przerysujecie ? Też ciekawy pomysł :)


♥ No i na koniec chciałabym zareklamować bloga Ani 
Dziewczyna rysuje niesamowicie i udziela wiele przydatnych wskazówek , a ma mało komentarzy i wyświetleń serdecznie polecam :)


No to mam nadzieję ,że odpowiecie na pytania wyżej zadane ;D
Mokrego ,ciepłego dyngusa Wam życzę przede wszystkim bez śniegu :D
pozdrawiam





19 komentarzy :

  1. Boski rysunek :D <333 !!! Ja wolę bloga kolorowego(nie musi być różowy,może byc niebieski....żartuje-najlepiej kolorowy :) ) ale czarno-biały nie jest zły ;) wiem,że ci się nie odtwarzają obrazki i wysłałam ci dwa e-maile;jeden wczoraj(na który nie zwracaj uwagi) i drugi dzisiaj (których jeszcze nie czytałaś-wyświetla mi sie....),co do wyzwania to fajny pomysł,może wezmę udział ale jeżeli przypadnie mi do gustu :)
    Pozdrawiam Jabłuszkooo
    P.S.Zapraszam :p http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam dziękuję ale muszę spróbować pobrać przez komputer bo z telefonu ciężko. :)

      Usuń
  2. Super! Oglądałaś Kopciuszka? Ja tak :D hahahahhahaha... te spodnie księcia... sorry, głupawka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam. Super film!!! :D

      Usuń
    2. Moooze dzisiaj jak mnie ciocia zabierze :) tata nie chciał mnie zabrać dlatego ten rysunek tak z rozpaczy xD

      Usuń
  3. Mi by się podobało wyzwanie, które by wyglądało tak, że możemy sobie wybrać jakieś zdjęcie z netu i przerysować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podzielone zdania ciężko będzie wybrać :)

      Usuń
  4. W wyzwaniu wzięłabym udział. Prace na Mistic są MEGA, a Kopciuszek cudowny. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki trzy razy od początku zaczynałam i w końcu coś wyszło ale nie do końca jestem zadowolona :)

      Usuń
  5. Seperaśny ten Kopciuszek *.* Co do wyglądu to wydaje mi się, że do tego bloga pasują bardziej kolorowe barwy, ale nagłówek jest super :) W wyzwaniu chętnie wzielabym udział i to dobry pomysł, że trzeba przerysowac jakieś zdj, które byś podała.

    moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) juz wyszperalam kilka zdjęć według mnie ciekawych może Wam też się spodobają :)

      Usuń
    2. Ale w tym będą portrety?

      Usuń
    3. Tak chyba głównie portrety :)

      Usuń
  6. ślicznie jest teraz, choc oba wyglady bardzo dopracowane
    weronika-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry, że tyle tu piszę, ale kide ogłosisz to wyzwanie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szatko zdarza mi się znaleźć jakiś ciekawy blog z rysunkami. Fajnie ci to wychodzi. Musisz się jeszcze wiele uczyć ale widać, że coś już podtrawisz. Dobrze że rysujesz różnych rzeczy. Mam nadzieje, że za jakiś czas osiągniesz sukces. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka