W kreacjach YOU by tokarska

Hej ☻

Dzisiaj przygotowałam dla Was trochę o modzie. :)
Na projekcie przedstawiłam projekt spodni pani Tokarskiej z marki YOU by Tokarska.
Strona z całą kolekcją i dodatkami : KLIK ! 

Taki tam projekcik na szybko. :)
Lexy ma na sobie TE spodnie ,tylko bez tych zaszewek z boku.
Dowiedziałam się o nich z burdy 5/2015 (moja mama kupuje).
Właśnie w "Burdzie" podsuwają pomysły na kreatywne ,domowe przeróbki własnych jeansów. :)

A tutaj projekt i spodnie :




Przód
Tył


Co myślicie o tych spodniach ?
O całej kolekcji ?
Podoba się Wam ?
Znaliście je ?


Widzę ,że na szczęście spodobała Wam się nowy nagłówek :D.
To mój pierwszy, ;).
Robiłam go w paincie i aplikacji Photo Collage.

Mam do opublikowania 3 rysunki i recenzję,ale nie mam czasu i ochoty.
Ogólnie teraz mam tylko ochotę spać ;P.

Dodałam też widżet ,ile osób jest teraz na blogu !
Można go pobrać TUTAJ.


Na koniec fajny obrazek. Uwielbiam dmuchawce ,już zaczynają rosnąć. *.*

Podobał Wam się post ?


PA <3

8 komentarzy :

  1. Fajny post ;) Spodnie fajne ale tylko od przodu,tył mi się nie podoba :/ Projekt prześliczny *.* Taki żywy... :) :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardziej do przodu podobają ;) , ale chyba wszystkie ubrania z tyłu są takie brzydsze ;p
      I dziękuję ! :*

      Usuń
  2. Fajny projekt i extra widżet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    A teraz zobaczyłam , że Maryla znowu zmieniła baner :o !
    Jest taki...śmiały (?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam łączenia różnych materiałów w spodniach, więc moja ocena jest oczywiście wysoka. Takiego wykonania jeszcze nie widziałam, więc tym bardzie robi na mnie dobre wrażenie. Oby z projektu przeszły do realiów.

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka