Plakat z kwietnia.


Hej :)

Witam Was w piątkowe popołudnie.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać plakat z ... kwietnia (?), który był na konkurs.
Tematem konkursu było stwierdzenie "Lepiej grać niż ćpać" .moim zdaniem słuszne ;).


No cóż, taka piłeczka ,którą rysowałam w nocy tylko 2 razy ,bo okazało się ,że za pierwszym razem ekspedientka sprzedała mi format A1 zamiast A0 ! ;-; !
 (oczywiście była święcie przekonana ,że sprzedaje mi A0 -.-)

Wiec tyle o plakacie.
Muszę Wam jeszcze przekazać jedną wesoła nowinę :
Zostałam redaktorką bloga TOP Model w dziale szkoła rysowania ! :D
 (spodziewajcie się sr i jutro normalnego posta)!

Dzisiaj krótko :)
Papa

P.S. Zajrzyjcie do posta Maryli ;) !





10 komentarzy :

  1. Super plakat. Współczuje, że musiałaś jeszcze raz go rysować :/ I gratuluję redaktorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      No , ja też się zdenerwowałam , jak się o tym dowiedziałam...

      Usuń
  2. U Maryli już byłam ;) Fajny obrazek :D Współczuję że drugi raz.. :) Zajrzę z chęcią do sr na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ♥
      Gmail wyślą mi w pon. i dopiero wtedy będzie sr ;).

      Usuń
  3. Dziękuję ! :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka