Kuchenne inspiracje :3

Hejka ! :*

Dziś znów inspiracje ;p...
Tak na marginesie , to w sumie jestem ciekawa czemu Maryla przy każdym poście stawia serduszko xD...
No , ale nie ważne. Przejdźmy do kluczowej części posta ;) !
Zastanawiałam się , czy nie dodać tu także etykiety Kuchnia , (w końcu limit na etykiety to 2000 xD) , ale stwierdziłam  , że zaczekam  dopóki na blogu nie będzie żadnego przepisu ;). Nie będę dodawać niepotrzebnych ;).
P.S. Piszę z tableta , także przepraszam za ewntualne błędy.  :3

Już nie przeciągam i zpraszam :

























Na dzisiaj koniec :). Niedługo pojawi się jakaś sr tm  :).

P.S. Ten skromniejszy podpis lepszy , czy wrócić do poprzedniego ?




4 komentarze :

  1. Mniam...
    Przepyszne inspiracje.
    Oba podpisy są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten podpis lepszy ;D Aż głodna się przez cb zrobiłam :O !!! Nie no,nie jadłam jeszcze śniadania to dlatego ;) :* Może Maryla pisze te serduszka,ponieważ:
    a)jest od nich uzależniona
    b)lubi je dodawać (tak jak ja emotki :P )
    c) pisze aby było widoczne że to jest ''jej'' post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie idź szybko coś zjeść :*
      Podpis -też tak myślę , ale jeszcze spróbuję jeszcze jeden zrobić ;).
      Haha xD obstawiam a i c xD

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka