Kolekcja dla Banshee&Galaxy selfie ♥

Siemka Wszystkim!
Nie zdążyłam narysować jeszcze czegoś porządnego , aktualnie pracuje nad zamówieniem dla mojego wujka i chciałam się wyrobić z rysunkiem na konkurs na ferosh.pl .
Dodatkowo jeszcze w wolnej chwili skończyłam jeden z zaczętych rysunków , no ale to galaxy nie za bardzo mi wyszło ;(

Zapraszam do oglądania ;)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

       

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


  

Proszę kto może niech zagłosuje ! ;) 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥






To tyle na dzisiaj :) 
Pozdrawiam:


12 komentarzy :

  1. Piękne! Prześlę Ci prace konkursowe do oceny na maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałaś już maila? Jeśli tak czekam na odpowiedź. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dostałaś moją pracę na konkurs? ???
    Bo nie dostałam odpowiedzi

    Post super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałaś? Dziwne przecież pisałam Ci odp. Ale jakby co to mam Twoją pracę ;)

      Usuń
  3. Śliczne prace :*
    Z chęcią zagłosuję ;D !
    A podobają ci się zmiany na blogu ? Bo mi tak , ale niw wiem jak innym... :|
    To ty w podpisie ? :)
    P.S. Odpisałam ci w poście (wiesz, w którym xD) , niedługo postaram się wysłać maila , ale nie obiecuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba jest ładnie ;) oj później sprawdzę. Tak to ja ;p

      Usuń
  4. śliczne prace <3 też chciałabym tak rysować

    karola-kreatywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :D Śliczne rysunki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rysunki, a szczególnie to ,,Galaxy Selfie. A powiesz na jakim zdjęciu się wzorowałaś, no chyba że rysowałaś z pamięci? :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka