Ferosh ♥

Hej Kochani!
Tak wiem już tyle czasu bez posta ;/
Przepraszam Was ale jakoś n ie mogę się ogarnąć w tym miesiącu , mało czasu mam na wszystko , a i od dłuższego czasu nic porządnego nie narysowałam ;?
                       
Tutaj feroshe ,jeden na konkurs a drugi to strasznie stara praca w marcu chyba robiona ;)

       




 







Ponieważ nie mogę się ogarnąć i dostałam mało prac konkurs przesuwam do końca maja . Mam nadzieję,że dostane jeszcze trochę prac ;)
A teraz taka sprawa łapka w górę , kto wysłał już mi pracę ? Mam jakiś problem z pocztą ,że nie zawsze listy dochodzą ,więc jakby co staram się każdemu odpisać . Jak nie odpisałam to wysłać jeszcze raz na tego princess2004@vp.pl maila ;) 

Pracuję nad nowym wyglądem bloga i na razie jestem z niego bardzo zadowolona ;) A jak Wam się podoba ?

To w zasadzie dzisiaj na tyle ;)
Pozdrawiam




8 komentarzy :

  1. *zgłasza się* Praca wysłana, też na nią odpowiedziałaś mam nadzieję że się wyświetla:)
    o posty się nie martw teraz mało kto ma czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te prace, ta druga bardzo i sie podoba

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wysłałam
    Anulak224
    (sorry że z anonima ale jestem na telefonie i w ogóle)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prace :D ja wysłałam pracę :)
    ja znam taki program :) http://apps.pixlr.com/express/
    ale nie wiem czy darady tam zrobić design

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace. Przepraszam, że jeszcze nie wysłałam rysunku. Jutro zrobię porządne zdjęcie i wyślę ;) A co do designu to ja się tak trochę znam co i jak :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wysłałam ale nie odpisałaś. Wysyłam jeszcze raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne prace! :) Czyżbym widziała Insygnie Śmierci na pierwszym rysunku? :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka