Święta Celina

Cześć Miśki ! <3

Witajcie ,dzisiaj znowu uraczę Was pracą z konkursu.
Tym razem trzeba było narysować swojego świętego (portret ,scena z życia etc.) ,czyli świętego ,którego imię otrzymaliście na chrzcie. To był konkurs pt. "Mój święty patron" ,"Twój święty" ,czy jakoś tak xD.
Ponieważ mam na imię Celina ,toteż musiałam narysować św. Celinę.
O tej świętej jest niestety mało informacji. Zachowała się tylko jedna podobizna  przedstawiają ca scenę z życia Celiny ,kiedy mnich Montanus <był garbatym ślepcem ,także dlatego taki pokrzywiony xD> przepowiada jej ,że urodzi syna niezwykłej dobroci <też został świętym>. Była znana z pomocy ubogim i świętości. Pochodziła z Francji i na jakiejś francuskiej stronie <tłumacz google> przeczytałam ,że jest patronką zaręczonych ,czy jakoś tak...


 A ,i jeszcze jedna ważna rzecz : udało mi się zdobyć drugie miejsce ! <Wow!>


No to już Was nie zanudzam i zapraszam do oglądania ;)

 1 Celine rend la vue à Môtain.JPG
Zdjęcie ,na którym się wzorowałam :). Usunęłam tylko tych ludzi z tyłu i kolumnę zamieniłam w krzak xD. Zdarzyło się jeszcze tak, że to ciemne z tyłu wzięłam za drzewa ,a to były chmury 0.0.
Ale już były zamalowane na zielono i zza muru wyrosły drzewa xD.


MOJA PRACA :
Tutaj całość. :)
format A3


Święta Celina


Mnich Montanus


Zbliżenie na twarze :)

Podobało się Wam ?


Widzę ,że Maryla rozgląda się za designem bloga i eksperymentuje. ;)
Myślę ,że może mogłybyśmy się z kontaktować z Dorey.

Co ty na to ?
Piszę w poście ,bo chyba mail ci tak średnio działa :///.

Co do kolorów i reszty musimy się jednak umówić na poczcie.

Pytam tak ogólnie ,jeśli nie ,to nie było pytania i kasuję tę część posta ;).


 No to ja już się z Wami żegnam.






6 komentarzy :

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka