Malarstwo sprzed świąt.

Nie wiem czemu ,ale prawie nigdy nie publikuję rysunków zaraz po narysowaniu xD.

Dzisiaj krótko ,bo mam sporo roboty i na dodatek wszystko mnie przybija :c.

Ten obraz zajął mi około 10 godz. ,czyli baardzo długo. Robiłam go na paru zajęciach plastycznych ;).

Zapraszam do oglądania gotowego efektu :









  Ładny obrazek na polepszenie humoru ,choć w sumie nie wiem ,czy waszego ,czy bardziej mojego...

Dodałam 5 piosenek do playlisty ,także możecie posłuchać  i wgl ,no i głosujcie w ankietach, także ten.

♥ Pa pa ♥


4 komentarze :

  1. śliczny obrazek :) a co ankiety to nie mogę zagłosować :/ głosuję i jest błąd(002) i nie wiem cm tak,próbowałam już kilka razy i nic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tnx ;*
      Co do ankiety może to zadziała ? :)

      http://profilki.pl/inne/ankiety/1626-ktory-wyglad-bloga-wolicie-bardziej

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka