Rusałka & Ruda i piegowata ♥

Hej Kochani!
Dzisiaj dwa kolejne rysunki ;)
Pierwszy na konkurs u Ilojleen przedstawia rusałkę ( NIE KOPIOWAĆ!) a drugi jest wzorowany na zdjęciu z bloga Purple Studio zachęcam do korzystania z inspiracji są naprawdę przydatne i bardzo ładne aż chce się rysować ;) poprzedni rysunek tej dziewczyny też wzorowany na tych inspiracjach i jeszcze planuję jedną przerysować i pokazać Wam jak wykonuję portret ;)










 




Już po egzaminach w końcu można odetchnąć z ulgą ;) Myślę że dobrze mi poszło wszystko w granicach 70-80 % tylko rozszerzenie z angielskiego na 53 % no ale kto powie ,że te rozszerzenia są łatwe ;D A Wam jak poszło gimnazjaliści ? ;)



Ponawiam prośbę abyście w komentarzach wstawiali linki do udostępnień baneru z konkursu :)
Termin do 10 maja a ja nie mam żadnej pracy ;/

W końcu się wzięłam za tutorial galaxy xD ale ze mnie leń ;D 
 I podsumowując moją ankietę to 15 z Was podoba się nasz blog , według 2 trzeba by było coś zmienić a pojedynczym osobom blog się nie podoba albo jest przeciętny ;) Motywujące jest to że aż tylu z Was uważa naszego bloga za fajnego bardzo się cieszymy ;3
O i jeszcze wszyscy mówicie że czarno-biały wygląd Wam się nie podoba to co wy na to żeby tylko nagłówek był kolorowy a reszta taka jak jest ? Krótko mówiąc tak jak jest to się Wam podoba ? ;)
Pozdrawiam

25 komentarzy :

  1. Ta rusałka jest tak niesamowita że aż ściągnęłam ją na telefon! Co do drugiej pracy... czytasz mi w myślach?!?! Również zaczęłam ją rysować! Ja mam już kawałek pracy na konkurs ale... chciałabym narysować inną. Może jednak na wszelki wypadek wyślę ją a potem jak coś zamienię okay?
    U Ilojleen nie rysuję bo nie mam szans:)
    Pozdrawiam Cię ciepło
    PS: Złożyłaś może papiery do liceum plastycznego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj podajesz się walkowerem :) ja też nie mam szans (widziałam prace w podsumowaniu wiec nie robie sobie nadziei ;) zastanawiam się czy nie przedłużyć bo nie mam jeszcze żadnej pracy a co do rysunku to ta ruda aż sama się prosi żeby ją narysować xd nwm bo ja mam zamiar iść do ekonomika żeby mieć prace po technikum a potem zależy jak mnie życie pokieruje ;) może zrobię sobie studia albo będę rysowala dla przyjemność :)

      Usuń
  2. moja praca prawie gotowa może jak sie uda wyślę w tym tygodniu ale na razie robię szkic na konkurs Ilojleen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja czekam niecierpliwie :)

      Usuń
    2. Zapomniałam moja też jest już gotowa :D Postaram sie ją ci dzisiaj wysłać lub na dniach :D Ale nwm czy warto bo wyszła okropnie,a nwm czy nzajde czas aby zb inną :/

      Usuń
  3. Ja też startuję ale z tobą nie mam szans! !

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja ! Widziałam ten drugi rysunek na instagramie! Mój ulubiony, w sumie nw czemu, ale jest taki magiczny ^.^

    weronika-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O przepraszam, przecież ja wysłałem pracę na Twój konkursik już we wtorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej a ja nic nie dostałam :/ spróbuj jeszcze raz i daj znać a jak nie dojdzie to wyślij na ten princess2004@vp.pl

      Usuń
    2. wysłałem jeszcze raz, na tego drugiega maila :P

      Usuń
  6. Boskie rysunki *.* A kiedy namalujesz coś z tych inspiracji i będzie wykreślanka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam tylko kilka i zastanawiam się że sama jeszcze coś wybiorę bo trochę mało ich :(

      Usuń
    2. Ale będzie wykreślanka :D ?

      Usuń
  7. Jaka cudowna rusałka! Ja na razie na konkurs u Ilojleen mam jedynie pomysł, ale teraz widzę, że szansę na wygraną mam marne :D Jednak ważna jest dobra zabawa i nowe doświadczenie, jak coś stworzę, to pochwalę się u siebie :) Cudowna jest, nie mogę się na nią napatrzeć *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję :) też mam takie podejście do konkursów :)

      Usuń
  8. Ja swoją pierwszą pracę na konkurs u Ilojleen narysowałem już dawno. Właśnie przez egzaminy była pustka, a teraz już drugi rysunek na konkurs się tworzy. A rusałka według mnie ładna. Ja niestety nie mam talentu do takich ornamentów. Egzaminy...cóż ogólnie matma, hista, przyrodnicze,angol podstawa - 90-100%, a rozszerzenie nawet mnie nie interesi( pewnie około 75%), a polski przez opowiadanie bez akapitów i tytułu pewnie około 50% . Hheheh, a z polaka aż taki słaby nie jestem :P P.S Gratuluje odwagi co do bloga, bo ja od dawna myślę aby coś stworzyć, ale nie chcę się ośmieszyć. Pozdrowionka
    ~glamonik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze gratulacje :D no tym opowiadaniem to zaskoczyli ;) ja co roku świadectwo z czerwonym paskiem a egzaminy w granicach 70-80% Też świetnie rysujesz widziałam Twoje prace w podsumowaniu ;) i co do bloga to na początku było naprawdę ciężko i tez myślałam że się ośmiesze ale teraz jestem bardzo zadowolona z niego i widzę że Wy też to doceniacie :)

      Usuń
  9. Śliczne rysunki <333
    Ja miałam próbne ,myślę ,że około 90% ,ale angielski dopiero będzie ;).
    Ja w ogóle chodzę na dodatkowy angielski i robiłam dzisiaj test ten po 3 kl oprócz słuchania i miałam tylko dwa małe (typu abc) błędy ,a z podstawy wszystko dobrze. Ale mi wszyscy mówią ,że jestem jakimś angielskim cyborgiem xD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite prace! Też chciałam zrobić rusałkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. A i świetny wygląd bloga!
    PS: Przedłuż konkek, bo mam ich strasznie dużo na głowie. Przynajmniej wiem na który portret się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam Ci e-mailem swoją pracę na konkurs ;D Ale też będzie post na blogu,więc zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wysłałam już pracę. Odpiszesz czy doszło? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam ci na twój drugi e-mail :)

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka