Trzy nowe projekty :)

Hejka ,

Dzisiaj krótko - pokażę 3 nowe projekty ;33.






Wreszcie skończyłam ;D.
Link do starej wersji :

http://www.top-modelki.com/studio/projekt/czerwony-kapturek-niedokonczony-39800.html

Oceń ! ----> KLIK !


Na konkurs Valentines Story LLT :)

 Romantic Valentines with Sephia (po polsku sepia) red ! Walentykowa historia w stylu sepii ! :) Minikonkurs : Kto znajdzie wszystkie "serduszkowe" elementy ? ♥  

Do projektu użyłam : sztyftów sepia koh i noor ,wiszera ,czerwonej i "ciałowej" kredki :))
 To dedykacja dla Kamoli i Anulak224. :*

Głosuj ! --->  KLIK !





 Na konkurs POP ART'S BACK

Moja beznadziejna praca na konkurs ;(.

Art say POP! [Elmex , Milka i Mochino]Bardzo się starałam , aby moja praca przypominała rysunek żurnalowy.Wszystko rysowałam sama tuszem w kredce intekse,czerwonym brokatem i fragmentami gazet na spódnicy. :)

Głosuj ! ---> KILK !




 Jak widzicie zdecydowałam się na nowy oddzielnik ;).


Co sądzicie ?
Piszcie !

XOXO





6 komentarzy :

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka