Re-drawing ♥- Fioletowy warkocz



Hej Kochani! 
We wrześniu rysowałam już tego warkocza ale ten rysunek strasznie mi się nie podobał i nie mogłam na niego patrzeć a aktualnie znajduje się na dnie szafy xD 
Tym razem jestem bardzo zadowolona ze swojego ryaunku,  do Samanty Lesiak duuuużo mi brakuje ale uważam że nie jest źle ;3
Krajobraz na chuście wogóle nie wyszedł   realistycznie ;)





A tutaj zestawienie rysunku z 2014 i 2015  możecie zobaczyć jak rozwinęły się moje możliwości ;3


Wybaczcie jakość ;/
Pozdrawiam



4 komentarze :

  1. Rysowanie idzie Ci coraz lepiej, choć już wychodzi Ci genialnie :) ♥ Ciekawa jestem, jak świetnie będziesz rysować, gdy będziesz starsza :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty chyba naprawdę zostaniesz artystką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża zmiana *.* Ale nie popieram Cię xDD Ten kaptur aż wychodzi z kartki,a las jest tak realistyczny ze zastanwia mnie jak go zrobiłas :) ja bym tak nie potrafiła,przynajmniej na razie... :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka