Tharanduil♡

Hej Kochani!  
Tak wygląda moja współpraca z ołówkiem ;)"Rysunek nad którym spędziłam cały tydzień.  Widziałam niedawno u Ilojleen że też go rysowała i aż wstyd mojego pokazać ;)  Jestem strasznie leniwa i nie zwróciłam uwagi na pojedyncze odstające włoski xD . Planuję jeszcze narysować Gandalfa ale aktualnie pracuję nad większym ołówkowym portretem więc pewnie potem przyjdzie kolej na kredki^^






*odmłodziĺam go strasznie xD*

Przepraszam że tak chaotycznie ale jest już późno i spać mi się chce xD 
Poświęcam się dla Was xp więc jak możecie to doceńcie to ;3
Już pewnie wszyscy widzieli nowy nagłówek ;) i co o nim myślicie?  .
Pozdrawiam




16 komentarzy :

  1. Zbroja bajeczna! Twarz wydaje się jakaś sztuczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) no twarz w 0,0001%jest podobna i nie wydawało mi się żeby wyglądała na sztuczną ale dziękuję za szczerą opinię na takich mi bardzo zależy ;)

      Usuń
  2. Aaaa! Co ja piszę. To jest piękne!
    Masz rękę stworzoną do ołówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne *-*
    Dlaczego ja tak nie umiem ? ;P
    Nie wiem , coś byłam przywiązana do poprzedniego nagłówka ;x.
    Napiszę do ciebie na zwykłym mailu , to chyba będzie bardziej praktyczne , niż poczta topmodel ;)) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ;/ jakiś miesiąc nie zaglądałam na tm ale na email możesz zawsze napisać częściej go sprawdzam ;) mi się tamten nagłówek już znudził i ten mi się bardzo spodobał a po trzech próbach walki z nim uznałam że zasługuje by go opublikować ;)

      Usuń
  4. Ja też myślę że tamten był troszkę lepszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) naprawdę dużo czasu na niego poświęciłam zwłaszcza dlatego że nie chciał się zapisać dlatego jak w końcu mi się udało to chciałam go opublikować :;)

      Usuń
  5. Oceniasz prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie że masz mi wysłać swoje prace? Nigdy tego nie robiłam ale miło że zwracasz się z tym do mnie ;)

      Usuń
    2. Sorki że wcześniej pisałam z anonima:) Byłam na telefonie logować mi się nie chciało.... Chodziło mi czy miałabyś czas ocenić moje prace (powiedzieć co jest nie tak) Oczywiście jeżeli nie masz czasu.... Jeżeli jednak znajdziesz chwilkę to podasz mi email? wyślę ci kilka prac:)

      Pozdrawiam

      (zwracam się z tym do ciebie bo twoje rysunki są już naprawdę mega profesjonale!

      Usuń
    3. Miło mi bardzo że zwracasz się z tym do mnie;) oczywiście mogę ocenić chociaż nie uważam żebyś potrzebowała opinii na temat swoich rysunków bo są naprawdę śliczne ;) marylciucha@vp.pl

      Usuń
  6. Nagłówek jest świetny *.* Jak go zobaczyłam to aż mnei zatkało :D Jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbroja świetnie ci wyszła jak i tło (jedyna rzecz do jakiej nie mam cierpliwości ;p) Wydaje mi się że zawsze trochę za mocno podkreślasz policzek przy nosie (tutaj lewa strona:))
    Gdybym nie przeczytała to bym nawet nie zauważyła nowego nagłówka też jestem przywiązana bardziej do poprzedniego ale jednak teraz jest bardziej przejrzysty (lepiej widać nazwę bloga)
    naprawdę podziwiam Cię z to jak poświęcasz czas żeby każdemu odpisać jak i wkład w wygląd bloga i częste posty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie tło to tło, , na szybko'' nic trudnego ;) Nie mam pojęcia czemu tak robię ;/ można powiedzieć że to takie skrzywienie zawodowe ;p Faktycznie teraz zdecydowaną większość czasu poświęcam dla bloga po prostu w końcu stał się częścią mnie a Wy motywujecie mnie do działania ;)

      Usuń
  8. Przepiękny rysunek ♥ Zbroja najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka