WYNIKI WYZWANIA - ,,Kraina Lodu"

Cześć Wszystkim!
No i co już po wyzwaniu to trzeba w końcu się spiąć i ocenić pracę :3 
Jak zaczęłam je wszystkie oglądać , zastanawiać się , która ma wygrać to zaczęłam żałować w co się władowałam xD Wybór był mega trudny i bardzo Was proszę o uszanowanie mojej decyzji , nie chcę żeby mi się tu ktoś obraził albo pogniewał ;p
Na co szczególnie zwracałam uwagę ?
♥ Podobieństwo postaci.
♥Wykonanie (cieniowanie itp.)
♥Oryginalność swojej pracy ( to czy do wzorca dodane były jakieś elementy z wyobraźni, połączenie krainy lodu z postaciami z innych bajek,
współczesna kreacja postaci itp. )
Ze względu na to,że dotarło do mnie tylko 6 prac , jest tylko jedno pierwsze miejsce .

Tak więc po długim namyśle wyzwanie wygrywa 

Oliwia Szlufik

Jej praca od razu ujęła za serce, jest taka romantyczna ^^ . Proporcje świetnie zachowane , co do podobieństwa to chyba nikt nie ma zastrzeżeń ;3 


Pozostałe prace:
Reszta prac też była śliczna tylko choć bym chciała nie mogę nagrodzić wszystkich bo wtedy wyzwanie nie miało by sensu ;/ 
(kolejność przypadkowa)


Katari-san
( wiem,że wysłałaś ciemniejszy skan ,ale nie chciał się otworzyć)
Proporcje są naprawdę bardzo dobrze zachowane i  nie mam większych uwag,
jednak cienie są słabo zaznaczone i praca nie zyskuje takiej głębi ani trójwymiarowości i sprawia wrażenie płaskiej .Ale jest naprawdę dobrze i trzeba dalej ćwiczyć a odwzorowanie cieni na rysunku to mega trudne zadanie :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kamola designer



Ach te jej oczy... No są zdecydowanie za duże i przez to praca wygląda troszkę inaczej niż powinna :) 
Kolory naprawdę ładnie dobrane i cała reszta wygląda całkiem dobrze no tylko te oczy :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
kasia.chachura



Pomysł mi się bardzo spodobał , takie oryginalne i naprawdę ładne :)


 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
agata issani

Piękne tło wykonane akwarelami i ogólnie wykonanie bardzo ładne tylko Elsa tak troszkę ma za bardzo wysmukloną twarz :)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Annabeth

Czyżby farbami ? :)
Ładnie to wygląda , ale troszkę nie podobne i od czego tyle zagięć pojawiło się na kartce , pewnie od wody ,albo od zbyt energicznego pocierania ołówkiem po papierze ;))No i jeszcze brak cieniowania :(


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jabłuszkooo

DSC06448 (600x800).jpg
Chyba jako jedyna nie narysowałaś Elsy :3 . Słodki i uroczy ten bałwanek ale do Olafa troszkę mu brakuje :)
Podoba mi się oryginalność Twojego pomysłu :)

Nawet nie wiecie jakie to dziwne uczucie oceniać i  krytykować samemu ledwo się znając na rysowaniu :)
Mam nadzieję,że moja opinia nikogo nie uraziła i nie chcę czytać komentarzy pod tym postem typu : ,,wiedziałam ,że nie wygram , do niczego się nie nadaję , mam brzydkie rysunki itp . Dziewczyny trzeba wierzyć w swoje możliwości i ciężko pracować , ponieważ artysta posiada w sobie jakiś pierwiastek talentu , a reszta to tak naprawdę lata ciężkiej pracy , popełniania błędów , motywowania się , stosowania się do rad i wskazówek od innych , poprawiania błędów według własnych obiekcji itp. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jeżeli spodobało Wam się wyzwanie to piszcie a może nie długo pojawi się kolejne :)
Jestem naprawdę szczęśliwa i wdzięczna tym kilku dziewczynom,które poświęciły swój czas i wzięły udział w moim wyzwaniu :)
I z tego miejsca chcę podziękować wszystkim, którzy głosowali na mnie w konkursie na ferosh.pl .. No cóż I miejsca nie będę miała bo za mało głosów , no ale mam jeszcze szansę na wyróżnienie :)
Pozdrawiam

13 komentarzy :

  1. Ojej, te prace są takie śliczne! ♥ Gratulacje dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem dlatego wybór był strasznie trudny ;3

      Usuń
  2. Bardzo ładne prace :D Ostatnio miałam się właśnie pytać o to wyzwanie,a widzisz byłaś szybsza ;) :P :D Szkoda,że mało osób wzięło udział :/
    Organizuj za jakiś czas inne wyzwanie,jak będzie fajny temat to też może znowu wezmę udział :D
    P.S.Nie wyświetla mi sie moja praca i praca Katari-san :/ (jest taki krzyżyk i puste miejsce xd )

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na tego posta ;3 dzięki za ocenienie mojej pracy, bałam się, że nie dotarła ;)
    czekam na kolejne wyzwanie
    pozdro truskawka13 ( kasia.chachura ) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;3 może w przyszłym miesiącu się pojawi;3

      Usuń
  4. Super rysunki, ja niestety nie wzięłam udziału w konkursie, ponieważ za późno się dowiedziałam ;( Czekam na następny i może będzie polegał on na tym żeby cię narysować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie? Xd chyba raczej nie bo nie jestem fotogeniczna xD szkoda ze nie brałaś udzialu;/

      Usuń
  5. Dobrze wybrałaś :) /z ta twarzą na moim rysunku było coś nie tak, ale nie wiedziałam dokładnie co xd Po mino wszystko fajna była zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ocenienie mojej pracy, mój pierwszy "romans" polycolorami przez co cieniowanie padło:) ale rysuję już nimi trzecią pracę więc powoli zaczynam rozumieć działanie kredek :D odbija się skupianie przez lata na ołówku.
    Czekam też na kolejne wyzwanie/a , dobra motywacja żeby sprawdzić swoje osiągnięcia.
    Cieszę się też że tym razem udało się je zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację trzeba ćwiczyć i nie dawać za wygraną ;) z doświadczenia wiem że łatwiej jest przejść z kredek na ołówki niż na odwrót ;) też się bardzo cieszę że ktoś wziął w nim udział i że nareszcie wypaliło ;)

      Usuń
  7. Słabe rysunki ....

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka