Wśród pól ,łąk i lasów... - stare pejzaże z grudnia :o

Hejo digidongi :D

Dzisiaj uraczę Was dwoma brzydkimi ,jednym ładnym pejzażem z grudnia.

Dlaczego nie opublikowałam ich wcześniej ? :o
No cóż...
Dwa z nich były na konkurs w temacie posta  <nic>  ,a ostatni ,tak sobie dla ćwiczeń.
Niestety obrazki nadal wiszą w szkole (oprócz ostatniego) i nie mogę zrobić lepszych zdjęć ,a po trzech miesiącach straciłam cierpliwość. Dlatego prezentuję teraz. :)


Całkiem ładny,jesienny las...


 VIP
VIP
I już gotowe w różnym świetle...
A tu takie zbliżenie ,bo nie wiem ,czy widać te drzewa z tyłu. :) 



 I już gotowe w różnym świetle...
I już gotowe w różnym świetle... 
To zdjęcie jest chyba najlepsze ;).

Takie um.... płaskie pole maków (?)

 

 VIP
 I gotowe. :)
Zdjęcie robiłam wieczorem ,więc jest cień. ;(

I węglowe ćwiczenia w 20 min....

 

 Efekt ---> (patrz w górę)




Ćwiczenia - przybory

 Do ćwiczenia pejzażu użyłam tylko węgli w kredce i wiszera. ;)
A , oczywiście gumka chlebowa i temperówka + ołówek do szkicu. ;)

 Nieużywana końcówka wiszera           Używana końcówka wiszera

 Moje wszystkie przybory...

...pochodzą zestawu CretaColor Artist Studio Drawing 101 ,czyli podstawowych narzędzi rysownika. ;D


 Węgiel - Jak się nie pobrudzić ? '-'



 1. Podczas pracy podłóż sobie białą kartkę papieru pod rękę (takiej wielkości ,jak twoja ręka).

 2. Po skończeniu pracy ,lub kiedy zechcesz wymienić kartkę podnieś rękę z naszą kartką.
Tadam ! Brud zostal na kartce...

 ...a nie na ręce :D.
U mnie akurat jest mały ślad ,ale to dlatego ,że moja kartka była za mała ;).


Plagiat ?
Nie...
Zatwierdzenie świetnego pomysłu !

Bardzo spodobał mi się pomysł Maryli o przysyłaniu obrazków, więc postanowiłam z niego skorzystać.
Mam nadzieję ,że sie nie pogniewasz :|||.

Chciałabym ,abyście do końca świąt przesłali mi swoje wybrane obrazki,które mogłabym narysować.
Ja wybiorę jeden ,a osoba która mi go przesłała dostanie dedykację, którą będzie właśnie ten obrazek.
Przesyłajcie mi obrazki na pw na tm.


Wysłałam ci  Maryla maila , ale chyba nie doszedł. ;(
Wysłałam ma taki : marylciucha@vp.pl

Mam dla ciebie niespodziankę , którą opublikuję w następnym poście.

♥♥♥

Nowy nagłówek uważam za świetny ,tylko nie wiem co ma panda wspólnego z naszym blogiem ,ale ok. xD
Pewnie widzieliście już nowy wiosenny kursor ;).
To moja sprawka xD.




Pappap. :*







17 komentarzy :

  1. Nie nie gniewem się tylko widzę że za bardzo nikt nie chce się pobawić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ,że się nie gniewasz. ;)
      Eee,tam pobawią się xD.
      A co myślisz o rysunkach ?
      A o niespodziance ? :)

      Usuń
  2. Łojoj ! Nie dałam znaków wodnych...
    Nie kopiujcie !

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna praca <3
    weronika-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie super, ale najbardziej podoba mi się ten pierwszy pejzaż *.* Świetny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej ten pierwszy xD

      Usuń
  5. Zgłaszam zdjęcie stąd http://blogiulubione.blogspot.com/2015/03/6-inspiracje-z-seri-zwierzeta-i-konkurs.html zdjęcie 22. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ;)
      Czyli pingwinki ?
      Mi podoba się też ten ptaszek z niebieskim brzuchem ;3.

      Usuń
  6. Ok. Ptaszka też możesz wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie przyszło ;/ napisz na pw na topmodel :) a te krajobrazy świetne i wyprzedziłaś mnie z węglem ;P

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka