Pomysły na tło w rysunkach ♥

Cześć Wszystkim!
Zazwyczaj piszę tutoriale a to mój chyba pierwszy taki poradnik , mam nadzieję ,że się spodoba :).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czasami gdy rysujemy swoje prace zastanawiamy się czy nie dodać jakiegoś tła , scenerii czy coś w tym stylu . Takim tłem możecie sprawić,że Wasza  praca będzie ciekawiej się reprezentowała i będzie na pewno przyciągać uwagę , nie ukrywam że źle dobrane albo czasami zbędne tło może zepsuć Waszą pracę ,albo się Wam nie spodobać , sama nie raz przez to przechodziłam , ale trzeba odłożyć skończoną pracę na bok i spojrzeć na nią za kilka dni a wtedy na pewno zobaczycie,że nie jest wcale taka złai może się Wam spodobać :) no ale do rzeczy :)
W tym poście zaprezentuję Wam kilka przykładów teł, które są uniwersalne i można je wykorzystać w swoich pracach :)




~CHMURKI~
Używałam tego tła niejednokrotnie i bardzo mi się podoba , ciekawie prezentuję się w połączeniu z portretem wtedy sprawia wrażenie ,że osoba portretowana jest osobą pełną marzeń czy coś w tym stylu ;p 
Moje chmurki są beznadziejnie ale nadal nad nimi pracuję i udoskonalam swoje możliwości ;p
 


~KREDKI AKWARELOWE~
Swego czasu bardzo wiele moich obrazków miało tło wykonane tymi kredkami wygląda bardzo efektownie i ma taki  żywy odcień, nie widać kresek, pociągnięć kredką nawet jak malujemy w przeciwnym kierunku jedyną wadą jest to,że zwykłą kartkę jak potraktujemy wodą musimy ją rozprostować.

♥JEDNO KOLOROWE TŁO
Należy wybranym przez nas kolorem zamalować całą powierzchnię a następnie rozetrzeć kredkę wodą . Możecie to zrobić w sposób jednolity lub spowodować zacieki :)



♥POŁĄCZENIE KOLORÓW
Podobnie jak powyżej tylko rysujemy nieregularne plamy  z różnych kolorów i łączymy je razem wodą.




♥GALAXY
<kiedyś zrobię tutorial > to jest to samo co wyżej tylko,że dobieram takie kolory aby przypominały galaktykę


~OŁÓWEK~
Ołówkiem też można stworzyć ciekawe tła wystarczy trochę wyobraźni i gotowe :)
[Lodovica] bańki - zarysowujemy ołówkiem całą powierzchnię , potem wycieramy gumką koła ,które konturujemy czarnym cienkopisem niektóre miejsca rozjaśniamy wymazując ołówek gumką chlebową.
[Tharanduil]- całą powierzchnię wypełniamy ołówkiem i gumką chlebową, w kredce, białym żelpenem rysujemy kółeczka i kropki

{rozmazane tło}
Podczas temperowania ołówka zostawiamy opiłki grafitu na papierze i rozcieramy go chusteczką


{kolorowy akcent}
Czasami rysunek będzie wyglądał ładniej kiedy oprócz czarno białych barw dorysujemy jakieś kolorowe akcenty kwiaty itp.


~KREDKI OŁÓWKOWE~
♥OMBRE

Kolorami pasującymi do siebie odcieniami tworzymy tło zaczynając od najciemniejszego --> średni--> najjaśniejszy , można też na odwrót :)

♥RÓŻNE MAŁE ELEMENTY
 


Jeżeli  nie wiecie co narysować, a jednolity kolor będzie brzydko wyglądał dorysujcie gwiazdki, motylki, kwiatki itp, przedmioty na swoim rysunku a gwarantuję Wam ,że efekt będzie o wiele lepszy :)






♥DELIKATNY CIEŃ
(kolorowy i szary)


Jeżeli nie chcecie już malować całego tłą jednym kolorem to wystarczy dorysować delikatny cień wokół postaci/przedmiotu a nada to trójwymiarowości Waszemu rysunkowi :)

♥JEDNOLITY KOLOR
Czasami wystarczy kolorem pasującym kolorystycznie do naszego rysunku pokolorować tło jednolicie tylko UWAGA ! koniecznie musicie prowadzić kredkę w jednym kierunku :)


~KOLOROWY PAPIER~

 

Rysunki na kolorowym papierze też wyglądają bardzo efektownie wystarczy zamiast białej kartki wziąć jakiś kolorowy blok i rozpocząć rysowanie :)

Post jak zwykle chaotyczny,cała ja :) Wszystkie prace wykorzystane w poście należą do mnie i pochodzą z różnego okresu mojej współpracy ze ,,sztuką" możecie zauważyć różnicę jak się staram i rozwijam :) 
Dziękuję Wam kochani za już 20.000 wyświetleń w ciągu miesiąca odwiedzacie nas ok 5.000 razy , jesteśmy bardzo dumne i szczęśliwe z tego powodu :) Dziękujemy :)

Pozdrawiam
 













12 komentarzy :

  1. Dziękuje,bardzo mi pomogłaś :) Bardzo fajny post i ciekawy :D Nie spodziewałam się,że aż tak bardzo mi się spodoba :P Świetny <3 Bardzo mi pomoże,gdyż malowanie tła to mój częsty dylemat :D <3
    Zapraszam :* http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie Cię odwiedzam i cieszę sié razem z tobá. Mogę wiedzieć kiedy mniej- więcej pojawi się SR tła galaxy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko określić ;/ na razie planuję kredkowy poradnik i pracuję nad tymi kwiatami a nie planuję jeszcze pracy z galaxy.

      Usuń
  3. Ja mało kiedy robie tło, ale chyba to błąd, bo patrząc na Twoje parace wygląda to naprawde ekstar. Masz super pomysły, oby takich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^czasami praca lepiej wygląda bez tła niż z tłem :)

      Usuń
  4. Mój odwieczny wróg-tło. Nawet jak byłam mała to tła nie chciało mi się robić. Niestety tło dodaje uroku:) Pozdrawiam
    Anulak224

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post! Ja zwykle nie robię tła, ponieważ często nie chce mi się :D i zajmuje mi to też dużo czasu, ale zgodzę się z Anulak - tło dodaje uroku pracy. Skorzystam z Twoich rad w poście przy rysowaniu ;)
    PS - Twoje chmurki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny poradnik. Patrząc na Twoje prace widać że masz potencjał. Proszę Cię, abyś nigdy nawet nie pomyślała o przestaniu rysować! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe prace, ale brakuje mi tu jakiejś konkretnej historii, dzięki której rysunek współgra/tworzy się dzięki tłu.

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka