Fox and bird in roses♥

Cześć Wszystkim!
Ostatni raz futrzaka rysowałam w grudniu na Święta od tamtej pory nie mierzyłam się z futrem aż do teraz . 
Rysowanie sierści jest bardzo czaso- i pracochłonne, potrzeba wiele cierpliwości by dotrzeć do końca :)
Rysunek wzorowany, mimo że moje wykonanie znacznie różni się od oryginału to i tak strasznie mi się podoba :p



















Teraz mała niespodzianka dla Was ;)
Ponieważ na blogu jest nudno zero aktywności i ciągle ta monotonia w postach pomyślałam ,żę razem wybierzemy zdjęcie na następny mój rysunek :)
Zabawa polega na tym ,że na mój email marylciuchavp.pl wysyłacie zdjęcia ,które chcieli byście abym narysowała ,żebym się nie pogubiła w komentarzu napiszcie kto już wysłał . Gdy już do końca przyszłego tygodnia zbiorę kilka pomysłów ( conajmniej sześć) ułożę wykreślankę a później będziemy głosować , które zdjęcie jest najciekawsze do narysowania . (Jeżeli któryś z rysunków odpadnie a bardzo mi się spodoba to też postaram się go narysować :))
Możecie zgłaszać krajobrazy,zwierzęta,postacie z bajek,filmów,celebrytów itp . w tym przypadku pełna dowolność :)

To ja czekam na pomysły do 4.04.2015 , liczę ,że pobawicie się razem na pewno będzie ciekawiej :)
Pozdrawiam



20 komentarzy :

  1. Piękny rysunek *O*
    Posty wcale nie są nudne i monotonne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to jest! Możesz w następnym poście dodać link do zdjęcia jeśli jest z internetu?
    PS: Zastanawiałaś się już nad moją propozycją apropo konkursu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak miałam odpisać ale długo nie miałam czasu, przepraszam

      Usuń
  3. Jeżeli szukasz inspiracji zajrzyj tu http://blogiulubione.blogspot.com/2015/03/8-inspiracje.html, tu http://blogiulubione.blogspot.com/2015/03/7-inspiracje.html, tu http://blogiulubione.blogspot.com/2015/03/6-inspiracje-z-seri-zwierzeta-i-konkurs.html i tu http://blogiulubione.blogspot.com/2015/02/4inspiracje-do-portretow.html oraz tu http://blogiulubione.blogspot.com/2015/02/5-inspiracje-do-portretow-czesc-2.html.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo naprawdę ładne i przydatne inspiracje :) na pewno skorzystam ale chciałam zorganizować jakąś zabawę na blogu :)

      Usuń
  4. Masz talent w rysowaniu. Blog jest super :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten rysunek :3 Na blogu nie jest wcale nudno ;) Ale fajnie coś innego dla odmiany :D Wyślę,coś na pewno,ale jeszcze nwm kiedy :/ Można do niedzieli,tak? bo ja bym chyba wysłała w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam dwa zdjęcia stąd http://blogiulubione.blogspot.com/2015/03/9-inspiracje.html zdjęcie 11 i 12. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ! oba piękne a to drzewko to dopiero wyzwanie 0.0 bardzo ciekawe te Twoje inspiracje ,śliczne obrazki będę zaglądać :)

      Usuń
  7. Śliczne ^^
    Róże naj ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Ci już wysłałam zdjecie mój e-mail to marygardner@o2.pl
    Pozdrawiam Annabeth

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam problem z e-mailem :) Chyba jest niepoprawny :/ Próbowałam wysłać ale chyba czegoś brakuje :/ Proszę o szybką odpowiedź!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay,juz wysłałam dodałam @ wysłałam na e-mail : marylciucha@vp.pl ,po prostu w poście nie napisałaś @ a ja nie miałam twojego e-maila stąd problemy ;)

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka