Co robiłam , jak mnie nie było ? ;P

Cześć Wszystkim!
11 dni bez żadnego odzewu z  ojej strony ;// , wybaczcie ,ale teraz mam bardzo trudny okres . Oprócz sprawdzianów, kartkówek mam jeszcze przygotowania do egzaminu ,który już za miesiąc , dlatego muszę zrezygnować z pewnych rzeczy <czyt. komputera bo bez tego mogę żyć> . No ale jutro dzień Wiosny u mnie w szkole dlatego nie muszę się <chyba> z niczego uczyć .
Rezygnując z komputera zdecydowałam się na rysowanie , codziennie po dwie trzy godziny, dzięki temu mogę odskoczyć od codziennej rutyny, zagłębić się w swojej pasji.
Tutaj efekty mojego ,,zagłębiania " , te trzy rysunki rysowałam ze dwa tygodnie może trochę więcej i normalnie rozbiła bym to na trzy posty ,ale że jestem bardzo leniwa to dzisiaj takie 3 w 1 :D.

Wynagradzając swoją nieobecność dzisiaj rozpoczęłam ponownie pracę nad tutorialem o kwiatach i to będzie mój priorytet na najbliższy czas :) oprócz tego mała kredkowa-niespodzianka, nad którą siedzę z miesiąc -,- i nie mam pojęcia kiedy ją skończę xD 



Kolejny koń w ołówku , tym razem na konkurs trzymajcie kciuki !


Ponownie ona xD TYM RAZEM PREZENT URODZINOWY DLA SIOSTRY .Nie wiem czemu ale jak patrzę na oryginał to wygląda ok, a na zdjęciu wygląda jak po botoksie :/



Rysunek wzorowany na Samancie Lesiak <znowu> zawiśnie w moim pokoju na ścianie ;p
Jeżeli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mojego instagrama 





Ja się z Wami żegnam papa :*

9 komentarzy :

  1. Przepiękne - wszystkie prace. Mam cię na insta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace cudowne! Trzymam kciuki za wygraną w konkursie. Mam pytanie. Nie chciałabyś oceniać razem ze mną prac na moim blogowym konkursie? Pozdrawiam. PS: Daj znać u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne piękne :D a zwłaszcza ostatnia :) Brakowało mi postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LA. :) Gratuluję, więcej szczegółów na : http://draw-your-life-with-me.blogspot.com/.
    Pozdrawiam :)
    Efektowna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję to mile^_^ ale nie odpowiadam juz na pytania wspominałam o tym kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka