Gdy jest się chorym...

Witam...
Chyba nikt nie lubi być chory...Ja jestem od czterech dni...
Kaszlę ,mam katar ,głowa mnie i brzuch od leków boli ,a wcześniej miałam straszna gorączkę. Oczywiście bez antybiotyku ani rusz...
Trudno powiedzieć ,czy gorzej jest zachorować wtedy ,gdy mamy wolne ,czy raczej w ciągu szkoły.
W zasadzie sporo osób twierdzi " Mam anginę ,nie pisze 2 sprawdzianów i kartkówki :D" - no cóż...ja tak nie twierdzę ,ponieważ w tej chorobie też trzeba się uczyć i wszystko odrabiać...
W podstawówce nie jest to wcale problem ,ale w gimnazjum ,czy dalej to katastrofa...
Ten tydzień ,który cię nie było odrabiasz 2 tygodnie + przygotowujesz się normalnie do tych dwóch tygodni.

Naturalnie nie "pracujesz" w pierwsze 2-3 dni choroby ,ponieważ nie jesteś w stanie.
Bo musisz wypoczywać !!! :)

Z kolei ,jeśli jesteś chora w wolny czas ,to masz uczucie ,jakbyś go marnowała ,co nie ?

Jeśli z kolei pójdziemy do szkoły ,gdy jesteśmy chorzy... ---> tak ,ale dopiero w 3- 4 dniu od wzięcia antybiotyku (wtedy nie zarażasz ;)) lub kiedy się dobrze poczujemy. Wtedy jest to jakieś rozwiązanie ,bo nie będziemy musieli odrabiać ,ale się będziemy męczyć ;c...


Poniższe zdjęcie wykonane przeze mnie...



Niezbędnik choruska c; :

  • ciepła herbata <3
  • inne picia ,polecam wodę ;p
  • jedzenie ! Nie możesz wrzucać leków na pusty żołądek ! Musisz zjeść trochę (nawet ,jeśli nie masz na to ochoty >.<)
  • chusteczki higieniczne ,najlepiej duża paczka (nie wiem ,jak wy ,ale ja zużywam ok. 100 na dzień ,serio xd)
  • kocyk <3
  • wypoczynek
  • sen.to najlepsze lekarstwo.
  • leki
  • kochająca osoba ,która się tobą zaopiekuje (rodzic) :)
  • telefon z funkcja dzwonienia do koleżanek po lekcje xD
  • umilacz czasu ; książka ,muzyka ,rysunek lub.... konieczność ,czyli nauka
  • pozytywne nastawienie ,mimo wszelkich stęków ,jęków i bólów :/ :)


A wy ? 
Macie jakieś swoje sposoby na choroby ?
Idziecie do szkoły ,czy też zostajecie w domu ?
Podobał Wam się post ?


Zdrowia życzę Wam ,życzcie mi też go ;c...


Pa <3


8 komentarzy :

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia!!!
    Dla mnie najlepszym lekarstwem na każdą chorobę jest dobra książka. Zastępuje mi wszystko.
    Martwię że również zachoruje, bo byłam dzisiaj na wycieczce i cała zmokłam ( burza), a nie miałam parasola. :( grypa gotowa
    Ja wolę chorować w wolne bo nawet gdy jest zdrowa robię to samo co podczas choroby (oczywiście poza wychodzeniem na zewnątrz).

    Zdrowiej!!!


    gusiofredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :,) , choć czuję się średnio ;<...
      Ja tobie również życzę dużo zdrowia !!!
      Już wchodzę na bloga. ;)
      Dziękuję ci bardzo za te miłe komentarze i komentowanie każdego posta :) ! Możesz liczyć na dedyk ;) !

      Usuń
  2. Współczuję :/ Teram nauczyciele robią najwięcej kartkówek i sprawdzianów :(
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej!
    A kiedy wyniki wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post ;D Ja w gimnazjum to jak mnie nie ma to czuję się jakby miesiąc mnei nie było,mimo iż nie było mnie z tydzień :O Serio... Dojże trzeba wszystko co było przepisać,nauczyć sie i nadrobić sprawdziany,to jeszcze na bierząco są pytania,kartkówki,sprawdziany i jak tu sie wyrobić? :( Dlatego ja wolę męczyć się w szkole niż do niej nie iść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często tak mam ;/
      i tnx ;)

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka