Parę rysunków...tych udanych i nieudanych :P

Hejka! :)

No ,żeby nie było ,że Celina nic nie rysuje... xD !

Pierwszy rysunek był na konkurs z maja o temacie "Przemoc nie jest oznaką siły , lecz słabości." Czy jakoś tak ;).  Uważam , że nawet mi wyszło :). No i jak to bywa z konkursowymi pracami, nie było wzorowane ;).
Następny to mój pierwszy rysunek na czarnym papierze . Wykonany w całości białą kredką Derwent Drawing. Jak na pierwszy to chyba nieźle (?)
Potem ...ehh...szkoda gadać  ! Chciałam przerobić stary rysunek i było nawet nieźle...dopóki nie użyłam blendera ;-;...  to sprawiło , że mój wzorzec stał się murzynem 0.0... Czyli jego miejsce będzie w ciemnym kącie ;).
Na koniec zostawiłam projekty ^^.


Dziecko wojny






Biały lisek



Nieudany re-make starego rysunku ;/
...pójdzie do kosza 


Przed
Po


No i taka tragedia się stała...
To , co zostało z mojego blendera po włożeniu do elektrycznej temperówki ;-;..
(Miał 1,5 cm )



Projekty

Robione piórem, zmazikiem i wodą.
Tytuł : "Uosobienie melancholii".

Jeansy rurki
Tutorial tu i tu ;) !

Letnia, płócienna sukienka
Szkoła rysowania  tutaj :)


Na dzisiaj tyle. :)
Piszę trochę na szybko , bo na tablecie (komputer  nagle przestał mi pisać polskie znaki,  ale tata mi obiecał , że to naprawi).


Pozdrawiam :*

6 komentarzy :

  1. Przepiękne prace, i projekty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prace ;)

    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na blogu niedawno byłam :D.

      Usuń
  3. Super prace. Najbardziej podoba mi się ta z tuszem i wodą *.* Współczuje z powodu blendera :c

    moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Nom ,niestety... :c
      Bloga chętnie odwiedzę ;)

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka