Horse in roses ♥

Cześć Kochani !
Wakacje oficjalnie rozpoczęte  w końcu dwa miesiące przerwy od tego szkolnego zgiełku ;) 
Chciałam Wam pokazać rysunek, który robiłam na zamówienie mojej sąsiadki :) 


< Możecie spodziewać się tutorialu na temat tych róż ;>


Dla zainteresowanych: tego konia rysowałam na okładce od zwykłego bloku a4 ;) Rysowanie na tych okładkach jest na prawdę bardzo przyjemne i kolory lepiej się odznaczają niż na zwykłych kartkach ;)



Jakie plany na wakacje ? Kto wybiera się do liceum plastycznego ? ;)
Pozdrawiam



9 komentarzy :

  1. Jaki przepiękny koń!!! Róże przepiękne. A ty idziesz do liceum plastycznego? Ja się zastanawiam ale mam jeszcze 4 lata xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe z tą tekturą :D Ja zawsze, gdy blok mi się skończy odrywam i chowam te tektury, bo nigdy nic nie wiadomo. Zdolniacha z Ciebie :* Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koń wyszedł ci bardzo ładnie, ale to róże mnie zachwyciły :) Zazdroszczę Ci talentu, przepięknie rysujesz! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę talentu. Praca jest świetna! Oczywiście z niecierpliwością czekam na tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany na wakcje dość duże,ale nie wiem czy wypalą...Liceum plastyczne,nie,nie pójdę tam :) Jestem dopiero w gimnzjum,ale wiem że chcem pójść na kierunek farmaceutyczny lub ogółem na lekarza,więc raczej nie zmienię zdania :) Rysunke piękny,czekam na tutorial ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ambitne plany ;) Powodzenia życzę ;)

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka