★Ulubieńcy maja☆


Hej ! :)
Maj się skończył ,więc chyba należy go podsumować ,co nie ? ;)
Dla zainteresowanych : Tak ,nadal chora...
Naprawdę napracowałam się nad tym postem i nowym designem ,mam nadzieję ,że się podoba ^^ !!
P.S. Głosujcie w ankiecie ---->
Chciałabym rozpocząć nową serię : Ulubieńcy miesiąca ;) !


Hit miesiąca ! 

Eos!



Rodzaje :
- Jagoda
- Słodka Mięta
- Cytryna
- Owoce letnie
- Sorbet truskawkowy
- Melon miodowy
- Malina z granatem
- Słodka wanilia

oraz wiele więcej, gdyż są przecież jeszcze 
zestawy sezonowe takie jak np. arbuz czy marakuja itp.



 Eos to balsamy do ust. Są bardzo chwalone i nie znalazłam żadnej złej recenzji o nich.Wadą jest tylko ich cena ,która wynosi ok. 20 zł. Trochę drogo ,jak na balsam do ust prawda ?
Ale ponoć jest wart tej ceny! Ja tego nie wiem ,bo go nie posiadam...
A wy ? Macie Eos ? 

Eos dostępne są w różnych kolorach ,smakach i zapachach. Do góry spis ,na dole obrazki. :)
W normalnych polskich sklepach stacjonarnych Eos nie są jeszcze dostępne ,ale za to można je nabyć w internecie :



Eos mają formę kulki ,tylko Vanilla ma formę szminki ;).
(choć widziałam też miętę i granat ;oo) 

Nazwy po polsku : 


Nazwy po angielsku :


Zamknięte Eos ;P
niebieski - Vanilla Mint
różowy - Coconut Milk 

Limited edition (edycje sezonowe) :


A tutaj coś dla tych ,których niekoniecznie na to stać... :




Kit miesiąca !

 Neony... 


http://data.whicdn.com/images/28257342/neon_large.jpg

Ponieważ w ostatnim czasie modne były pastele (baby blue w szczególności) ,to neonom mówimy kategoryczne NIE !

Aplikacje miesiąca 



Candy Camera


Bardzo fajny edytor zdjęć. <333 Do pobrania w sklepie Play. Sama go mam i polecam ;D
Ma śliczne filtry ,naklejki ,ramki i wiele funkcji , a przede wszystkim prosty w obsłudze.
Dobry do selfie i nie tylko !


CocoPPa

logo

Do nabycia także w sklepie Play (za darmo).
Ciekawa aplikacja polegająca na możliwości pobierania ikonek i tapet.
Można także je samemu tworzyć ,ale trzeba założyć konto.
Oprócz tego możecie śledzić innych użytkowników ;) !
Ja jestem Maru_00 :D !

Dodaj swojemu telefonowi lub tabletowi niepowtarzalnego uroku ;).


 A tutaj parę screenów :






Ulubieniec miesiąca

 Pusheen 


Bardzo ostatnio polubiłam tę przeuroczą kotkę ,dlatego zostanie ona ulubieńcem miesiąca :33 !

Jedzenie miesiąca

Guma do żucia Orbit 



No cóż...W maju wyżułam trochę gum xD...
A poza tym ... kto ich nie lubi ? ;)

Ubranie miesiąca

Bluzka z rękawem 3/4



Uwaga ,uwaga ,jedyna taka okazja ,żeby oglądać moje zdjęcie xD !
I to jeszcze u babci xD...
Moja ulubiona <333 z hausa ;)


Tam nie widać całej ,więc tu pokazuje ,jak mniej więcej taka bluzka wygląda.
Ten maj niezbyt nas rozpieszczał ,jeśli chodzi o pogodę ,więc krótki rękaw odpada...

Nowość miesiąca

Zniszcz ten dziennik kieszonkowy
czyli premiera z 20 maja !

Jest o połowę tańszy - 15 zł, o połowę mniejszy (10x15 cm) ,o połowę cieńszy ,ale ma za to bardzo fajne zadania !
Zniszcz ten dziennik wszędzie ,czyli kontynuacja światowego bestselleru ;).

Namawiam na niego rodziców ,ale nawet za swoje nie mg kupić ,bo oni uważają ,że to wyrzucanie pieniędzy w błoto...
 

Książka miesiąca


 Córka Czarownic
 
Cudowna książka. Polecam :).
Przeczytałam w 3 dni ;).

Więcej w recenzji :D

Przybory miesiąca

Kredki
Dlaczego kredki ?
A no dlatego ,że ja Maryla wykonałyśmy ostatnio nimi najwięcej prac. :)


Artysta miesiąca

Lachri Fine Art
 ,czyli baaaardzo uzdolniona kobitka :D

Jedna z jej cudownych prac : 

Ona na yt :

Jeden film :
 


Piosenka miesiąca


I Really Like You ,czyli singiel Carly Rea Jepsen :)


 
Takim optymistycznym akcentem skończymy :)



10 komentarzy :

  1. :( szkoda że jesteś nadal chora :(

    Zniszcz Ten Dziennik "mini" widziałam zastanawiałam się nad zakupem ale mam pecha co do tej książki xD
    Zdrowiej!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Ah ,nie można się zrażać xD

      Usuń
  2. Ja nie mogłam się powstrzymać przed kupnem Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie, uwielbiam go :) Muszę jeszcze dorwać któregoś Eosa, sporo dobrego się o nich naczytałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Za udostępnienie ? Nmzc ;)
      A ja dziękuję za obserwację ;* !

      Usuń
  4. oo chciałabym wypróbować takie jajeczko eos :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;D
      W wolnej chwili zajrzę na twojego bloga ;) !

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka