Take a rest. Relax.

Hej.
Chyba każdemu potrzebna jest przerwa od obowiązków, zabieganego życia.
W sumie to beznadzieja, że taki  post w wakacje, kiedy każdy ma dużo czasu ,ale cóż...
Trudno. Może komuś się przyda do zrobienia przerwy np. od komputera ;).
Warto wyjechać czasami do rodziny, a pouczyć się na dworze. Poniższe zdjęcie pochodzi właśnie z okolic mojej babci podczas takiej przerwy w kwietniu. Wtedy nie martwimy się tak mocno naszymi problemami.


Krówki :3

Ale wcale nie jest powiedziane, że trzeba gdzieś wyjeżdżać z domu. Można spędzić czas na łonie na łonie natury, porysować, popstrykać zdjęcia, spotkać się z koleżankami lub iść na zakupy.
Po prostu odpocząć inaczej.

Dmuchawiec *-* (już ich nie ma ;c)

nowy oddzielnik :)


Dlatego ja zrobiłam sobie taką sobotę z projektami :). Oto wyniki :

Jelsa :D ! Dawno zapowiedziana, ale w końcu jest :). Z dedykacją dla Marylki <3 :*** !
 Robiłam ten projekt  dłuugo...Pewnie nie widać :/...


Louise. :) Miała to być taka wielbicielka psów (na sportowo i wgl) [takich normalnych psów, nie takich, co leżą na poduszkach i noszą kokardy ;P]...ale gdy przykleiłam obok naklejkę z psem, to mi się nie spodobało i odkleiłam xd. Jak się domyślacie papier zrobił się brzydki i musiałam ją wyciąć  i nakleić na ozdobny papier ze szkicownika Dance.
Tutaj zamazałam tę brzydką szramę w paincie ;).

A tu nakleiłam na papier ;D !

No to na dzisiaj się żegnamy.
Piszcie swoje opinie w komentarzach :) !

Do następnego ;)


4 komentarze :

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka