Zapomniany rysunek ;o

Hejka,

Dzisiaj mam dla Was rysunek robiony przez ok. miesiąc (na plastyce) , który skończyłam na początku czerwca. Nie wiem dlaczego, ale zapomniałam go opublikować ;o!

To jest grafika, doodle (jak kto woli) wykonana czarnym promarkerem, markerem, długopisem.
Podczas tworzenia dowiedziałam się, że oprócz czarnych linii możemy rysować też białe. ;)
Ważne jest też zróżnicowanie formy: cienkie i grube, małe i duże, delikatne i mocne,białe i czarne.

Przykład białych linii : (z netu)


No a czarnych chyba nie muszę pokazywać ;)!



Moja praca przedstawia pędzel i paletę, na której są "wielobarwne" plamy:)! 

Etapy tworzenia:







Tu fragment pracy koleżanki ;)

Była wystawa...

Na koniec roku była też wystawa prac plastycznych osób z plastyki, były też moje "dzieła". ;D
Dostałam dyplom, różę i świeczkę. Mogłam też zaprosić kogo chciałam.
Oczywiście przyszli rodzice i sąsiadka. Młodzież miała wspólną wystawę z dorosłymi.
Moje prace oprawione były w antyramy, a obraz był w drewnianej ramce.
Muszę się jeszcze dowiedzieć, kiedy mogę to zabrać ;).
Oczywiście na przyszły rok tez się zapiszę. Podczas oglądania prac śpiewał chór. :)
Pokazałabym Wam zdjęcia, ale są raczej słabej jakosci, a w antyramach odbijają się ludzie i żyrandole xd.
Dlatego pokażę po prostu, jakie moje prace się tam znalazły:






Jak widać prac nie za dużo, ale jak na moją pierwszą wystawę, to i tak jestem dumna.

Podobało Wam się?
Co sądzicie?


Czekam na opinie w komentarzach ;)!


8 komentarzy :

  1. Jakie piękne!!! Wiele cierpliwości trzeba mieć, żeby narysować takie cudo.

    gusiofredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca :) Ja bym nie miała cierpliwości xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Też muszę coś takiego zrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia! ^^

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka