[Jak rysować ?] Galaxy suchymi pastelami ♥

Hej Kochani !
Pamiętacie moją ostatnią pracę ?  dzisiaj pokażę Wam jak narysować takie tło ;) 
Chciałam pokazać jak rysować galaktykę kredkami , jednak nic z tego mi nie wyszło ;/ suchymi pastelami podoba mi się o wiele bardziej ;3
♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~



♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~




♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~



1.) Nakładamy poszczególne kolory na rysunek, tworząc takie kolorowe ciapki ;)


< dodatkowo oprócz czarnego pastela dodałam węgla,aby czerń była bardziej in tensywna ;)>

Które potem rozmazujemy chusteczką ;)





Powtarzamy czynność jeszcze raz ;) tylko ,że potem rozmazujemy wiszerem /patyczkiem do uszu , bo chusteczka za mocno wszystko rozetrze ;)


Na koniec rysujemy gwiazdki korektorem/białym  żelpenem/  białym tuszem i rysunek gotowy ;)



No i gotowe jak widać nic skomplikowanego  , a efekt dodaje uroku naszemu rysunkowi :3





Pozdrawiam


PS Osoby ,które zajęły jakieś miejsce w wyzwaniu <KLIK>  proszę o kontakt na email marylciucha@vp.pl , proszę abyście wysyłali linki do Waszych stron , blogów itp. abym mogła zareklamować je na blogu :)




5 komentarzy :

  1. Jak pięknie ci to wyszło ^^


    gusiofredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne,tylko że ja nie maluję pastelami a na pewno bym skorzystała,no cóż,trudno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o wersję kredkową ale nwm kiedy ;)

      Usuń
  3. Super ci wyszło! <3 :)
    Ale czy mogłabyś zrobić też wersję kredkową?
    Pozdrawiam
    http://prawdziwieprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. DZK!!!!!!! robilam prezent dla taty i wyszedł PERWEKT!!!! może nie zrobiłam elsy ale zrobiłam drzewo i niebo galxy!! ŚWIETNY SPOSÓB!!!jeszcze raz dzk wielkie!!

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka