*Newsy* ^^



Hej Kochani!
Jak tam ? zadowoleni ,że już niedługo wakacje ? Ja bardzo ^^ Jeszcze tylko trzeba walczyć o jak najwyższą średnią a potem tylko mnóstwo papierologi związanej z przyjęciem  do nowej szkoły ;D
Dobra ale nie o tym dzisiejszy post ^^

<Smigol w bzach ;D>


Trzy tygodnie temu zamówiłam w księgarni nowe kredki *.* no i w końcu przyszły ^^
Normalnie rodzice nie pozwolili by mi tyle wydać na kredki , też uważam ,że to za dużo no ale wygrałam w konkursie literackim i dostałam bon towarowy do wykorzystania w mojej księgarni ;3.
Muszę Wam powiedzie że bardzo długo czekałam zanim przyjdą no ale się opłacało ;D
Z natury jestem osobą bardzo niecierpliwą kiedy czekam na coś czego bardzo pragnę ;P.
Tutaj zdjęcie moich nowych kredeczek ;)










Oprócz tego dokupiłam sobie jeszcze suche pastele , które w najbliższym czasie bardzo mi się przydadzą ;)

 



I jak myślicie dobry wybór ? a Wy jakie kredki polecacie ? ;)
Za niedłuuugo (xD) recenzja tych kredek , najpierw muszę je porządnie przetestować ;)



Jeszcze jedną rzeczą muszę się pochwalić ^^ Tyle razy próbowałam aż w końcu się udało ;) zajęłam II miejsce w konkursie na ferosh.pl ;) Bardzo dziękuję wszystkim ,którzy na mnie głosowali w przyszłości możecie na mnie liczyć ;)

Pochwalę się ,że dostane szkicownik , segregator i koszulkę ;) na pewno pojawi się osobny post ;)


Tak więc maj to miesiąc dla mnie bardzo szczęśliwy ,ale też i bardzo wyczerpujący . u Was też tak  ,że codziennie nauczyciele dowalają po klasówce? Ja właśnie z tego powodu nie mogę się doczekać wakacji xD w końcu mieć święty spokój ;)



Dobra , a teraz kilka spaw organizacyjnych ;) Jak zapewne zauważyliście wygląd naszego bloga wciąż się zmienia w ankiecie możecie wyrazić swoją opinię ,który Wam się najbardziej podoba ;) 

No a co do postów to nasz blog zmienił się diametralnie ;)
Celina tworzy takie bardziej lifestylowe posty , które są naprawdę bardzo ciekawe i ostatnio dużo pracy wkłada w tego bloga ;)
< zdradzę Wam tylko,że mam mega pomysł na nowy nagłówek pasujący do tego stylu ;)>

Dawno nie było żadnego ,,Jak rysować ..." miałam zrobić o różach ale zdjęcia słabej jakości , no ale niedługo zamierzam znowu je rysować dlatego zamierzam się przyłożyć i pokazać bardzo dokładnie krok po kroku jak to się robi i jak uda mi się to nagram filmiki , znaczy nagrać uda mi się na pewno zdolna ja wykorzystałam półeczkę nad biurkiem i łatwiej mi się rysuje i wszystko dokładniej  widać ;D, ale nie wiem  jak z obróbką muszę chyba pobrać jakiś program.

Co do obiecanego galaxy , zepsułam wszystko totalnie i muszę zrobić to jeszcze raz ;///



Tutaj jeszcze link do wyników Tutti Frutti jakby kto nie widział:)

*KLIK*

Na naszym blogu znajdziecie również mnóstwo inspiracji , ja uwielbiam oglądać takie obrazki aż chce się kredki w łapki wziąć i rysować , tyle,że ja mam ostatnio nawałnicę pomysłów , oprócz tego jeszcze dwa zamówienia  
<tutaj dowody ;D>



To chyba tyle na dzisiaj ;) Pędzę wypróbować nowe kredki *.* Trzymajcie się ciepło ;)
Pozdrawiam

14 komentarzy :

  1. Super kredki, wiele kolorów. W sumie ja też mam zestaw kredek po 72 kolory ale Polycolorów jeszcze nie mam.Co nowy zestaw to inne kolory. Przepiękny nagłówek!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek pasuje i ogólnie wygląd bloga mimo, że czarno-biały smutny nie jest - jest nowoczesny :D A jakaż średnia i jaki profil jeśli można wiedzieć? U mnie spokój, dziś właśnie poprawiałem jeszcze fizykę i miejmy nadzieję, że już będę mógł po ludzku wagarować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3
      5,0 i ekonomia. Ja w przyszłym tygodniu jeszcze dwie klasowki i przygotowanie do balu a nic nie zaczęte ;/

      Usuń
    2. Ekonomia - ja mat-geo-ang, czyli też ekonomiczny. Liceum rozumiem tak?Czy technik ekonomista? Mario, U mnie wystawienie ocen do wtorku :D Bal u mnie już był :D Jezuniu jakoś u ciebie opóźnione wszystko, albo u mnie za wcześnie.

      Usuń
    3. Technikum ;) nom my dokładnie wszystko tydzień przed końcem roku ;) żebyśmy za dużo czasu się nie obijali ;P

      Usuń
    4. Technikum, widzisz, myślisz bardziej przyszłościowo ode mnie. Ja po liceum tylko na studia a pracy i tak NI MA xd Nas wyganiają ze szkoły :D

      Usuń
    5. Heh ;) właśnie dlatego wolę technikum bo studia chcę zrobić jakieś w kierunku sztuki ;)

      Usuń
  3. Czy któraś z napoczętych prac nie jest z moich inspiracji? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) ten portret kolorowy pierwszy pi prawej ;)

      Usuń
  4. OOO... :O Kupiłam sobie takie same kredki i też nie mogłam się ich doczekać!!!! :D Za niedługo napiszę o nich post :p A co do szkoły,to też mam pełno klasówek teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam te kredki ;-) Jak je zobaczyłam to mało brakowało mi do zawału :D

    Kamola

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka