,,Dziewczyna" & ,,Marina"

Hejka Kochani ! 
A jednak udało mi się dorwać do kompa no i do kredek oczywiście ;) 
Dzisiaj udało mi się skończyć jednego z Wipów i zacząć nowy rysunek.

   



Ten rysunek przedstawia bohaterkę mojego opowiadania Marinę miała to być przykładowa praca na moje wyzwanie , ale też nie wyrobiłam się w terminie ;p
 






Ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektu . Myślałam ,że będzie gorzej a wyszło całkiem ładnie ;)



Ten rysunek zrobiłam tak dla zabawy, żeby zabić nudę ( wzorowany) . moje ,,galaxy" akwarelami nawet już tak bardzo nie straszy jak kiedyś :p 













1.01.2015  na moim blogu pojawi się oficjalna notka dotycząca nowego wyzwania ,,Kraina Lodu" . Chciałabym aby ktoś jednak wziął w nim udział byłoby mi bardzo miło ;)

Jutro podsumowanie i post dotyczący moich pierwszych przygód z rysowaniem serdecznie zapraszam ;)



To tyle na dzisiaj do zobaczenia jutro :)
Pozdrawiam

5 komentarzy :

  1. Mam dość nietypowe pytanie : Jak to zrobiłaś , że twarz Mariny wyszła ci taka gładka ? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi musisz jeszcze trochę poczekać ;) nie długo dodam tutorial dotyczący cieniowania skóry , może jeszcze w ten weekend jak dobrze pójdzie ;)

      Usuń
  2. Te rysunki są bajeczne *0* Tylko pozazdrościć talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O.O Jak ty to...? To jest super a zwłaszcza ta Marina :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka