Rysuneczki ;3

Ten post będzie dość krótki c; .

Zapraszam do oglądania ;D :

Na tm wstawiłam parę starych rysunków ,ale właściwie nic ciekawego ,to tutaj nie pokazuję xD.



"Patronka wody" z sr Sarawi Studio :)
 Codzienna szarość dla catty night i Bluevie z LL ;*
Powiększenie ołówkowej pani
Było na konek make-up wieczorowy...
***************************************************************
(Mimo moich starań nic nie zajęłam ;c )
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Oto ,jak powstawała martwa natura :
Jestem całkiem zadowolona z efektu =D
******************************************************** 
Jeleń -
-Wreszcie mi coś wyszło i się ucieszyłam ,a tu mi pani od plastyki mówi ,że ma krzywe ucho XDD.
Mimo to ,wydaję mi się, że wyszło fajnie. ^^ 
*************************************************************
Chcielibyście recenzję książki "Tam gdzie spadają anioły" ?
 Na prawdę jest bardzo wciągająca i niebalna oraz dojrzała.
Myślę, że spodoba się Wam tak , jak mi c: .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Większość głosów otrzymała tempese. Jestem pod wrażeniem ilości komów pod moim ostatnim postem XD.

Mówcie ,która odpada ! :)
(Jak zwykle , wiecie o co chodzi.)

 PISZCIE W KOMENTARZACH , KTÓRE WCIELENIE  ELSY ODPADA NASTĘPNE !  ; DD

Patki !


15 komentarzy :

  1. Jak dla mnie teraz pora na Elsę Frozen c; a rysunki boskie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sry, pomyliłam się x3 albo Frozen albo Zephyr c;

      Usuń
  2. Rysunki Cudowne naprawdę masz talent :)Według mnie powinna odpaść Syrena albo Zephyr :)Jak chcesz to zajrzyj do mnie http://rhn-hogwart.blogspot.com/ Pozdrawiam Maniusia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że powinna odpaść syrena :) Mój blog:
    http://moje-pasje-by-juka3002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no syrena jest śliczna ! ;___;

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i na blogu każdej już byłam c;
    (Świetne są :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstawiłam już dokończoną martwą naturę ;))
    P.S. Jak na razie , to odpada syrena ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zwykła frozen odpada
    www.olcia-projektuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiana zdania na Zephyr syrena zostaje

    OdpowiedzUsuń
  9. www.annabeth07.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rysunki ;3
    Jak dla mnie powinna odpaść Frozen lub Zephyr.
    Aqua jest najlepsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Zephyr.
    W jeleniu trochę posypały się proporcje i cieniowanie futra nie jest najlepsze, ale martwa natura jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za szczere , a także miłe słowa. :)))
    W piątek ukaże się następny post !
    Odpadnie Zephyr. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rysunki. Martwa natura powala wycieniowaniem! :)
    Popieram trochę Anonimowego co do jelenia, ale wiem, że to wcale nie jest tak łatwo narysować go, bo sama próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka