Święta z JELSĄ xD

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj kolejny rysunek o tematyce świątecznej ;)
Przestawia on JELSE czyli to co najbardziej kocha marmurka_art xD a ten rysunek jest całkowicie dla niej zadedykowany ;)



Pomysł na rysunek jakoś tak sam się zrodził a ja mam jeszcze w zanadrzu jeden  rysunek z Elsą ale to jeszcze może przed nowym rokiem uda mi się dodać . 
Nie chwaląc się Elsa wyszła mi całkiem ładnie no a Jack..... tragicznie ;/ zero podoboieństwa no ale co zrobić , mogłam go sobie darować ;/ ale mimo iż Jack jest taki brzydki to przy ślicznej Elsie nie rzuca się aż tak w oczy xD
Tradycyjnie seria WIP-ÓW ;)



















To tyle ;) życzę miło spędzonych ostatnich dni przed nowym rokiem ;)
31.12.2014 możecie oczekiwać mojego podsumowania , które wysłałam w ramach akcji na blogu Ilojleen ;)
Pozdrawiam ;)


7 komentarzy :

  1. Śliczniusi rysunek , baaardzo ci dziękuję ;*** !
    Chociaż są rzeczy, które bardziej kocham od Jelsy ;P !!
    Serio ! xD
    Ale berdzo dziękuję , bo naprawdę piękne ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona wygląda jak prawdziwa! :)
    To jest takie piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci wyszła, też czekam na podsumowanie sama też je wysłałam i przepraszam za nie wysłanie pracy na twoje wyzwanie ale nie miałam czasu;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ekstra !
    Jeśli lubisz ff i Jelsę to zapraszam ( przepraszam za spam) http://d-dw-h.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka