Cupcakes :)

Hej Wszystkim ! :)
To już ostatnie chwilę 2014 , a więc już moje ostatnie (chyba, mam czas jeszcze do północy xD) rysunki w tym roku  ;)

Trochę się napracowałam nad tymi babeczkami i jestem całkowicie zadowolona z efektu ;)






Podrzucam Wam jeszcze wipa Harrgo Pottera ;) jeszcze  nie skończyłam ale za mnierzam jeszcze dzisiaj w końcu zostały mi jeszcze 3 godz a do pomalowania tylko tło ;)



Harry wyszedł jako tako ,ale Ron i Hermiona zero podobieństwa , ale więcej o tym rysunku w następnym poście :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nawet nie wiecie jaką radość sprawia mi oglądanie Waszych rysunków , które wykonujecie za pomocą moich tutoriali ;) 
Tutaj dwie prace Jabłuszkooo z TOPModel
Sr mariny1999@ Wiosenno-letnie
 A tutaj praca Purple Live z Lilalou Teens ;)


Obu dziewczynom bardzo łądnie wyszły rysunki wzorowane moimi tutorialami,które znajdziecie na blogach TOPModel i Lillalou ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam nowy podpis liczę,że się spodoba , według mnie jest 10 razy lepszy od poprzedniego ;)





3 komentarze :

  1. Te babeczki wyglądają tak PYSZNIE *0* Mniaam xD
    Harry Potter wyszedł bardzo, bardzo podobnie, Hermiona i Ron też są podobni, nie martw się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Wstawiłaś mój rysunek. Jestem Purple Live na LL. Babeczki wyszły bardzo dobrze. Mimo, że Ron i Hermiona nie są bardzo podobni dobrze ich narysowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było mi uchwycić ich podobieństwo jednak harry wyszedł całkiem ok :)

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka