Wyzwanie rysunkowe :,,Kraina Lodu "

Hej Kochani!
Wzwiązku z tym,że spotkałąm sie z pozytywnym odzewem dotyczącym wyzwania rysunkowego ,,Kraina Lodu" tworzę oficjalny post ,żeby wszyscy wiedzieli o co chodzi i znali mniej więcj regulamin ;)








No a teraz REGULAMIN :)
1). Organizatorem wyzwania jest aminka tego bloga : Maryla Chrostek :)
Czyli w wypadku jakichkolwiek pytań proszę się zgłaszać do mnie w komentarzach ;)
2.) W wyzwaniu mogą wziąć udział wszyscy zarówno profesjonalni jak i początkujący artyści.
3.) Zasady dotyczące rysunków:
Technika : dowolna( farby,kredki, ołówek , pastele ,co tylko chcecie ;))
Styl:jaki tylko chcecie , stuprocentowa dowolność ;)
Nie można :
- kopiować cudzych prac
- przerabiać zdjęć z internetu
- poprawiać w jakikolwiek sposób swojego rysunku w programach graficznych
- rysować na wydrukowanym zdjęciu

Należy:
- narysować bohaterów z FILMU ,,Kraina Lodu" może to byś portret , krajobraz lub scenka z filmu ,
- tło nie jest obowiązkowym elementem w tej pracy,
Prace możecie nadsyłać do 20 lutego 2015 roku. Uważam że każdemu powinno wystarczyć około dwóch miesięcy na wykonanie rysunku.
Wszystkie prace wysyłacie mi na email
marylciucha@vp.pl
Należy mnie zawiadomić jeżeli ktoś już wyśle swoją pracę . 
 Z oceną prac postaram się wyrobić do końca lutego :)
Apeluję do Was o to aby skan/zdjęcie był o w miarę dobrej jakości .
Każdy może nadesłać tylko jedną pracę . Oczywiście możliwa jest wymiana pracy, jeżeli narysujecie drugą i będzie się Wam ona bardziej podobała niż ta pierwsza już wysłana.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Mój najnowszy rysunek, już ostatni wykonany w 2014 roku ;)
Ogólnie mi się średnio podoba , ale robiony akwarelami a to nie jest moja mocna strona ;)
Jeżeli macie taką możliwość to proszę o rozpowszechnianie wiadomości o wyzwaniu :)

Do następnego posta ;)
Pozdrawiam



19 komentarzy :

  1. Rysunek wyszedł Ci świetnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz na mnie liczyć ^^ uwielbiam i wyzwania rysunkowe i Frozen ♥ Ps. Można zrobić mały misz masz z innymi bohaterami ( pytam jak coś, bo nie wiem jeszcze co narysuję :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że tak;). Wszystkie przeróbk idotyczące strójów i wyglądu bohaterów dozwolone :)

      Usuń
  3. Jejuś praca cudna zaraz zacznę robić pracę

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się oczywiście
    truskawka13 z LLT

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam zamiar wziąść udział :) Tylko muszę pamiętać o tym wyzwaniu :D
    Pozdrawiam Jabłuszkooo :*
    P.S.Dziękuje za opublikowanie moich prac :D Jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) I mam nadzieję,żę jednak weżmiesz udział;)

      Usuń
  6. Powiem ci , że teraz nawet ja się zgłoszę xD.
    Mam nadzieję , że mnie przyjmiesz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no pewnie ;) każdy może wziąść udział :)

      Usuń
  7. Raczej na pewno wyślę rysunek. ^^
    I mam pytanie - czy pomniejszenie rysunku liczy się jako przerabianie?
    Bo mój skaner skanuje tak, że obrazek jest ogromny. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie wpływa na wygląd rysunku przecież ;) . Mój też robi ogromne , dlatego nie skanuję bo nie wiem jak zmniejszyć rozmiar skanu :)

      Usuń
  8. Zgłaszam się! I już zdążyłam wysłać pracę :D

    Kamola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie biorę na razie udziału. Może innym razem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam prace i napisałam o wyzwaniu na mojej stronie na fb ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka